Mona vertelt alles over Veronica en BB! Bianca is BANG! Ruud krijgt zijnnodige erectie! Maurice zou nooit van z'n leven als vrouw verkleden! Fantastische aflevering
Nog een keer(dan maar hier)
Wat een Vreeeeselijke lach heeft die Mona (lees:tara)
In eerste instantie leek ze me wel een gezellig mens, maar nu ik er zo over nadenk...
Pfff, hoezo geen contact met de buitenwereld?
"Ruud heeft al een fanclub ..." bleach#$%#$
Dit gaat niet goed!!!
1. Haar naam is verschrikkelijk. Schande voor een stuk pudding
2. Martin naar de LateNite show in Amerika??? Dat was dus dat Martin een interview heeft gehad met de TODAY SHOW en dat was gewoon in neerlandia.. Ze is nog doof ook.
3. Haar houding staat me niet aan.
4. Ze gooit de hele planning door de war door de halve amsterdamse pijp mee te nemen en ook nog eens rustig 10 minuten ervoor uittrekken om afscheid te nemen.
5. Haar kinderen lijken niet eens op de moeder OF de vader. Conclusie: ze zijn van een andere man.
6. Haar zie ik nog niet fietsen.
7. Ze is een feeks die over de rug van de andere Fl250.000,- denkt binnen te halen. Bianca en Tara zijn lieverdjes vergeleken met haar...
8. Ze is zoooo idioot, dat ze zelfs haar pennetjes niet kan verbergen onder een boekje.
9. Ze heeft het recht niet op daar te zijn, de inwoners zijn de inwoners en niets of niemand kan hun overtreffen..
10. Ze word over een paar weekies finaal door de rest weggestemd dus het is compleet zinloos om daar aanwezig te zijn..
eindelijk eens iemand die zegt wat ze denkt weg met al die schijnheilige wijfe in dat bb huis....
Tara was niks aar met haar kan je lache
neem het maar van mij aan
LAAT HAAR MAAR ZIELIGE OUWE MANNETJES IN HET CAFE BEDIENEN!!!
TERUG NAAR DE PIJP MET DAT KRENG!!
Als iemand met de ballegooien-actie nou eens een laptop en een gsm meeneemt met daarop verbinding met de bb-site... kun je straks *gericht* ballen gooien
Geweldig..
Met andere woorden : MONA MOET WEG !!!!!
Een woord: Verschrikkelijk...
Vanaf nu zeg ik haar naam ook niet meer, maar noem ik haar M. ze is het me niet waard dat ik mijn toetsenbord verslijt door haar naam te typen..
M. ROT OP!
Naar binnen trut, hier met dat bier en wijn, daar is de fiets en we moeten nog 500 kilometer en halen we het niet, geen eten voor jou volgende week... EN NOU TRAPPEN MUTS!
M en B eruit..
Hijs Bianca & M. in de fiets broekjes, laat Ruud ze 'lekker' insmeren en laat ze gaan! De laatste die bij bewustzijn blijft mag in het huis blijven.
Now that's what I call entertainment!
Maar eeh...Danny was dus goed geinformeerd.
Had zeker gisteren al een repetitie hiervan onderschept
('Mona, zei ik Mona? Ik bedoel Willem, de nieuwe bewoner heet Willem')
Opsautuh of wegvliegen op d'r bezem met d'r dooie hond en die stand-in kinderen.
Wat een farce dit.
Ik wil ook niet weten wat ze met die wortel voor me paard elke keer doet, die ziet er zo verschrikkelijk onsmakelijk uit...
En ik ben benieuwd wat haar aanhang in de bosjes bloemen verstopten...
Punt 1. Mona komt uit Amsterdam en houd in dat ze net zo goed van een eiland af had kunnen komen qua wereldkennis.
Punt 2. Ze heeft een ongelofelijk k.t accent wat absoluut niet om aan te horen is
Punt 3. We moeten nog maar afwachten hoe ze er zonder televisie makeup uitziet aangezien ze waarschijnlijk aardig met de spatel in de weer zijn geweest om alle putten en kraaiepootjes weg te werken (Die moeten er wel zitten want ze heeft koters).
Punt 4. Ze heeft absoluut geen enkel recht op de 250.000 gulden aangezien ze dus NOOIT 100 dagen vol kan maken
Met andere woorden : tenzij zij het restant aantal kilometers afmaakt mag ze wat mij betreft vertrekken.
Ik eet in ieder geval geen kwark meer... Ik krijg meteen een beeld van M. op me netvlies..
GETVERDEGETVER
Naaaw, misschien word ik nog wel beroeoemd, afzaaw, en dan word ik een twaide Jessicah
Dream on wandelende probleemrubriek!
Alle dames gaan zo rond 03:00 ur even de woonkamer in en de heren leven zich uit op Mona aangezien de heren al twee weken zonder zitten en dus wel wat ontspanning kunnen gebruiken. Na het 'feestje' kan ruud haar spieren een beetje losmaken aangezien vier uur met je benen in je nek geen plezier kan zijn voor spieren
HAHAHAHAHAHAHA..........
Dit wordt evht een klucht: ze weet ook van Bart en Sabine etc etc: de mensen in het huis zien dat helemaal niet meer, zij heeft alles van 'boven' gezien....
Ik zeg: heel effe en dan zegt iedereen:" ja ze had het ook al lastiger.....'
Maar ik moet wel zeggen, Die MOOONAAA verziekt wel mooi onze uitbreiding van het TARA-woordenboek
Van een trouwe anti-TARA-fan
Maar is het echt waar dat voor iedereen die vrijwillig opstapt er een nieuwe komt?
Dan hou ik mij warm aanbevolen als er iemand op de 99 dag opstapt. Voor FL 250.000,-- wil ik nog wel een dag op tv.
ThanX Baretta
BTW ik ga zo maar eens slapen... beetje af-ge-TARONA-peigerd, morgen ook weer gewoon werken...
quote:
op 10-01-1999 om 12:49 AM schreef Marc het volgende:
Sorry hoor, wat lopen jullie hier nou allemaal te janken over Mona. Geef 'r eerst eens een kans voordat je haar afmaakt. Volgens mij is ze een stuk leuker en gezelliger dan Tara.
En nog effe: sommigen van jullie hier hebben geloof ik iets tegen alles wat Amsterdams is (accent, humor). Beetje last van een minderwaardigheidscomplex ofzo? Wat heeft iemands accent nou in godsnaam met iemands persoonlijkheid te maken??? Die Martin met dat walgelijke Rotterdamse kut-accent van hem was toch ook gewoon een aardige gozer.
Ik denk dat dat niets met een minderwaardigheidscomplex heeft te maken, Marc. Eerder met het feit dat mensen (in ieder geval Tara en dit Mona-toetje hebben het bewezen) uit Amsterdam menen dat ze wel iets zeer speciaals zijn omdat ze uit A'dam komen. Ik moet Mona voor een ding krediet geven: Ze was in ieder geval al in staat om me te irriteren tijdens de eerste 3 minuten dat ze op tv is geweest. Op zich ook best wel een prestatie! Over een walgelijk accent gesproken, gelukkig hebben niet alle Amsterdammers een dergelijk accent!
Misschien nog een idee voor V. om een rubriek in te stellen: "Lieve Mona...".
waarschijnlijk wordt dat iets van
1 Mona 53%
2 Bianca 45%
3-7 ohnee 8 de rest niet noemenswaardig
dus gaan V ons een plezier doen en flikkeren ze M en B er alletwee uit
optieften er mee
en ken iemand ff vertellen hoe ik mijn signature aan kan passen want ik ben M nog vergeten te vermelden
DAT WORDT LACHEN!!!
Eerste naaktbeelden: Mona
Eerste ordinaire scheldpartij: Mona
Eerste echt ranzige beelden: Mona
Eerste vechtpartij onder de vrouwen: Mona
Etc. Etc. Etc.
Leuk trouwens die kindjes die je overhoudt van je vaste klanten. Echt geen van beide leek ook maar in de verste verte op onze warme bakker die door het leven gaat als haar man.
Lullig voor die man alhoewel deze niet de indruk gaf zijn vrouwtje erg te zullen gaan missen.
Leuk zo'n onverschillige WARME bakker. Het brood wordt duur betaald vrouw! Kijken of hij ook zo rustig blijft als hij bij thuiskomst op zijn gestolen video ziet dat als zijn vrouw nog geen drie minuten binnen is het kwijl van Ruud al van haar te dik gepoederde nekje afdruipt.
Staat morgen gelijk de halve Amsterdamse penose op de stoep van Veronitara.
Ooit gehoord van een moeder die haar kind Mona noemt???
Benieuwd of we haar echte naam ooit nog eens vernemen.
Zo krijgt de uitdrukking:"iedere au per syn laan?" in Purmerend toch een geheel nieuwe betekenis.
Komt ze met een lijstje waar iedereen op gestemd heeft. Alles komt nu naar boven de hele beerput gaat open.
Daar maakt ze zich niet echt populair mee.
Misschien kan Mona een hulp briefje schrijven aan de echte Mona.
Trekt nu beerput Tara open.
En zichzelf maar steeds verdedigen met 'jaah rolf zei oook al je ben in ut nadeel dat je in um groep terech kom' is toch een karrevracht BS.
Bianca had het door haar uitspraken al te kwaad. ze werd op een gegeven moment getroost door ruud in de 'badkamer'.
Wil nu wel graag de feed zien van de slaapkamer, denk dat ze volledig de grond in wordt geboord. Vooral door de kerels.
Maar denk dat V. dit wel zal bewaren voor zondag met de infrarood. Zie nu weer 4x een grasveld wat zeiknat is.
En dan toen je net binnen was. Ik heb eens naar je zang geluisterd en heb een melodie in m'n hoofd zullen we een liedje maken over BB. Om te kotsen (oeps, braken).
En dan die opmerking toen ze de bloemen in de vaas aan het zetten waren, wat veel zeggen de anderen. Stonden er zoveel mensen toen je hierkwam?
Antwoord: Ja, alleen mijn zussen en ouders kon ik ervan, die andere mensen kende ik nieteens waar die vandaan kwamen.
toch wordt het spannender en daar gaat het om
Rob uit
Alkmaar - zuid
3. ik vindt het best wel getuigen van lef om na 2 weken toch nog dat huis binnen te gaan. Ze weet dat dat heel moeilijk zal zijn en toch doet ze het. Daar heb ik absoluut waardering voor.
4. Ze heeft denk ik een eigenschap die haar binnen het huis goed van pas komt. Ze lijkt me redelijk lichamelijk ingesteld oftewel een knuffel is goud waard op het ogenblik.
5. Als het een echte bardame is kan ze luisteren naar anderen. Dat is ook geen slechte eigenschap.
Al met al ben ik wel blij met dat nieuwe bloed. Ze is minder dom dan TARA.. Iets wat niet zo moeilijk is en ze komt op mij best wel aardig over....
Wij willen Tara terug!!!!!!!!!!!!!!
Wat zeg ik nou weer?? Nou ja ik stem de volgende keer als er 1 uit moet op Mona. Volgens mij is ze er ingezet omdat Rolf X een beurt moet betalen...
Hoe zal dit weer aflopen......
Het is leuk voor iedereen die al in het huis zit dat ze weten hoe het leeft in nederland.
En dat is het enige wat leuk is. Eruit met Mona. Als ze genomineerd wordt moet gewoon iedereen stemmen op
MONA
En er was zon.........
Ga zo door , dit levert nog wel wat op in de toekomst, misschien......
Natuurlijk gaat voorkeur uit naar Ruud hij is cool hij had wel een mooi pakkie aan gisteren!
Ik vindt dat iedereen wel een plaatsje verdient (behalve dat viswijf)
Ik dank u.
Ik vond het een hele strakke actie dat haar koffer direct werd geplunderd. Voor de rest lijkt het me duidelijk. Iedereen stemt unaniem op M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |