Mona vertelt alles over Veronica en BB! Bianca is BANG! Ruud krijgt zijnnodige erectie! Maurice zou nooit van z'n leven als vrouw verkleden! Fantastische aflevering
Nog een keer(dan maar hier)
Wat een Vreeeeselijke lach heeft die Mona (lees:tara)
In eerste instantie leek ze me wel een gezellig mens, maar nu ik er zo over nadenk...
Pfff, hoezo geen contact met de buitenwereld?
"Ruud heeft al een fanclub ..." bleach#$%#$
Dit gaat niet goed!!!
1. Haar naam is verschrikkelijk. Schande voor een stuk pudding
2. Martin naar de LateNite show in Amerika??? Dat was dus dat Martin een interview heeft gehad met de TODAY SHOW en dat was gewoon in neerlandia.. Ze is nog doof ook.
3. Haar houding staat me niet aan.
4. Ze gooit de hele planning door de war door de halve amsterdamse pijp mee te nemen en ook nog eens rustig 10 minuten ervoor uittrekken om afscheid te nemen.
5. Haar kinderen lijken niet eens op de moeder OF de vader. Conclusie: ze zijn van een andere man.
6. Haar zie ik nog niet fietsen.
7. Ze is een feeks die over de rug van de andere Fl250.000,- denkt binnen te halen. Bianca en Tara zijn lieverdjes vergeleken met haar...
8. Ze is zoooo idioot, dat ze zelfs haar pennetjes niet kan verbergen onder een boekje.
9. Ze heeft het recht niet op daar te zijn, de inwoners zijn de inwoners en niets of niemand kan hun overtreffen..
10. Ze word over een paar weekies finaal door de rest weggestemd dus het is compleet zinloos om daar aanwezig te zijn..
eindelijk eens iemand die zegt wat ze denkt weg met al die schijnheilige wijfe in dat bb huis....
Tara was niks aar met haar kan je lache
neem het maar van mij aan
LAAT HAAR MAAR ZIELIGE OUWE MANNETJES IN HET CAFE BEDIENEN!!!
TERUG NAAR DE PIJP MET DAT KRENG!!
Als iemand met de ballegooien-actie nou eens een laptop en een gsm meeneemt met daarop verbinding met de bb-site... kun je straks *gericht* ballen gooien
Geweldig..
Met andere woorden : MONA MOET WEG !!!!!
Een woord: Verschrikkelijk...
Vanaf nu zeg ik haar naam ook niet meer, maar noem ik haar M. ze is het me niet waard dat ik mijn toetsenbord verslijt door haar naam te typen..
M. ROT OP!
Naar binnen trut, hier met dat bier en wijn, daar is de fiets en we moeten nog 500 kilometer en halen we het niet, geen eten voor jou volgende week... EN NOU TRAPPEN MUTS!
M en B eruit..
Hijs Bianca & M. in de fiets broekjes, laat Ruud ze 'lekker' insmeren en laat ze gaan! De laatste die bij bewustzijn blijft mag in het huis blijven.
Now that's what I call entertainment!
Maar eeh...Danny was dus goed geinformeerd.
Had zeker gisteren al een repetitie hiervan onderschept
('Mona, zei ik Mona? Ik bedoel Willem, de nieuwe bewoner heet Willem')
Opsautuh of wegvliegen op d'r bezem met d'r dooie hond en die stand-in kinderen.
Wat een farce dit.
Ik wil ook niet weten wat ze met die wortel voor me paard elke keer doet, die ziet er zo verschrikkelijk onsmakelijk uit...
En ik ben benieuwd wat haar aanhang in de bosjes bloemen verstopten...
Punt 1. Mona komt uit Amsterdam en houd in dat ze net zo goed van een eiland af had kunnen komen qua wereldkennis.
Punt 2. Ze heeft een ongelofelijk k.t accent wat absoluut niet om aan te horen is
Punt 3. We moeten nog maar afwachten hoe ze er zonder televisie makeup uitziet aangezien ze waarschijnlijk aardig met de spatel in de weer zijn geweest om alle putten en kraaiepootjes weg te werken (Die moeten er wel zitten want ze heeft koters).
Punt 4. Ze heeft absoluut geen enkel recht op de 250.000 gulden aangezien ze dus NOOIT 100 dagen vol kan maken
Met andere woorden : tenzij zij het restant aantal kilometers afmaakt mag ze wat mij betreft vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |