idd.. perfect verwoordquote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind de humor van Hupert toch een stuk origineler,op de puinhoop die hij maakte na dan
Hupert maakt grappen tussen neus en lippen door en Japio doet een hoedje op en houdt een soort luidruchtige onemanshow van een aantal dagen achtereen met een hoop gelach om zichzelf en voor hun met een hoop stank etc.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet hem net zo gaan zien als Brian: fascinerend weerzinwekkend![]()
Ik heb dat gisteren ook gezien, maar kon niet psies horen wát Sylvia zei.. maar ik kreeg de indruk dat het misschien te maken had met haar vader en dat daar alle problemen rondom Sylvia en haar vader speelden. Misschien dat het probleem niet eens bij Sylvia lag... Maar dit is dus niet wat ik gehoord heb.. maar een indruk!!!quote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren toch echt , in een fluistergesprek met Natasja Syl zeggen, dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn (lees coke-gebruik). Als de FEBO dit heeft doorgegeven aan Japio zou ik dat heel erg vinden.
Geen gezicht dat fietsenrek, kwam er nog, tussen neus en lippen, achteraan...quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Ik poker liever met iemand die ik verrot en lelijk vindt.
Jaap: Sylvia der tanden.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat mensen Jaap met Huub vergelijken of uberhaupt fan van Jaap zijn. Ik snap tevens niet dat Jaap wel eens intelligent genoemd wordt. Die gozer is zó gestoord, Huub is echt sociaal wel in orde hoor, die is meer aan 't 'plagen' en aan 't rommelen, Jaap is gewoon 'n onwijze loser met 'n enorm complex, daar is níks grappigs aan. Het enige wat wel fijn van hem is is dat hij nog 'n beetje spanning in 't huis houdt nu, maar absoluut niet op de humoristische of draaglijke manier zoals Huub dat doet![]()
Brian fascinerend? Mocht-ie willen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet hem net zo gaan zien als Brian: fascinerend weerzinwekkend![]()
Heb je 'Dogma' niet gezien? God ís een vrouw, sterker nog God is Allanis Morissette.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat het iets met het veulentje te maken heeft..... daarvoor was alles nog normaal.
Fascinerend slaat op weerzinwekkend. Heel goor, en toch kijk je ernaar terwijl je griezeltquote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian fascinerend? Mocht-ie willen.
Ik vind het alleen maar een ranzige smeerlap, verder niets.
Je moet dat woord achter 'fascinerend' niet weglaten!quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian fascinerend? Mocht-ie willen.
Ik vind het alleen maar een ranzige smeerlap, verder niets.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat mensen Jaap met Huub vergelijken of uberhaupt fan van Jaap zijn. Ik snap tevens niet dat Jaap wel eens intelligent genoemd wordt. Die gozer is zó gestoord, Huub is echt sociaal wel in orde hoor, die is meer aan 't 'plagen' en aan 't rommelen, Jaap is gewoon 'n onwijze loser met 'n enorm complex, daar is níks grappigs aan. Het enige wat wel fijn van hem is is dat hij nog 'n beetje spanning in 't huis houdt nu, maar absoluut niet op de humoristische of draaglijke manier zoals Huub dat doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |