abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193950
Het is duidelijk waarom Mona er is, ruzie veroorzaken en een grote bek geven. Dit is een overtreffende trap van een Tara zijn!!
En Martin gaat naar Amerika, yea right Mona ooit gehoord van een sateliet, of kennen ze dat niet in A'dam. Lijkt me nu al duidelijk Mona go away!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_193951
this is it, ik heb er even overnagedacht. ik verlaat dit forum. ik heb geen zin om me nog langer te verneuken. V. knoeit met alles. Met de chronologie van de beelden. Streams vallen uit elke keer als d'r iets interessants lijkt te gebeuren. Ze past de regels aan zoals ze zelf wel. Zoals R. al zei: we make the rules, so we can break them.
Duidelijk alles voor de kijkcijfers, niets voor 't spel

En nu iemand die d'r bijgeplaatst.
100 dagen=100 dagen.

V. Sucks 4ever

pi_193952
100 dagen is 100 dagen en geen contact met de buitenwereld betekent ook GEEN MONA. Voorspelling: De dames kotsen Mona binnen 48 uur uit. De heren blijven neutraal.
(Hoewel Bart al bedenkelijk keek).
I'm sorry. Did I break your concentration?
  donderdag 30 september 1999 @ 23:35:00 #4
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_193953
DJEEEEESUS Wat een vreselijke zeug.
HOE KAN DIT TROUWENS !!!!!!!!!

Alles wat er is gebeurd wordt verteld, wellicht een 'kleine' verandering in de regels. Het zeug Bianca sprong er bijna bovenop "we willen informatieieie"

En de Fansite van Ruud Het moet niet gekker worden anders:

Oh my God , KENNY KILLED HIMSELF !!!!

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_193954
Bart keek bedenkelijk omdat ie weet dat ie nooit zal winnen. Zelfs Martin is populairder dan hij nu. Niemand zal hem interessant vinden als ie eruit gekeild wordt. :-)
pi_193955
Ik geef Bianca nog een week voor ze probeert op de hometrainer te vluchten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 1999 @ 23:46:00 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193956
Zap 8, waarom blijf je niet gewoon bij dit Forum, dit is wel de enige plek waar je V. lekker af kunt zeiken.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_193957
Mona zei zelf dat ze dan lekker beroemd kan worden, door veel op tv te zijn.
wat een instelling zeg.
beroemd of berucht?
ik vind haar niet echt tof.
maar ja we zien wel hè www.cama.nl/BigBro

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_193958
Kan niet iemand de volgende keer die fles op haar koppie mikken, dat zou pas humor zijn!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_193959
test
Rocky komt naar je toe deze winter

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')