Koeman ontslagen dus naar Barcaquote:
Samen met Cardenas en Zunigaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bojan Kristic naar Ajax
Wie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bojan Kristic naar Ajax
Die bedoelt ie ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:48 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Da's toch Bojan Krkic? Of is Kristic iemand anders?
Mijn Wolfsburggeruchten zijn allemaal waar. Die komen van de Volkswagendealer om de hoek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef toma het volgende:
in dit topic worden meer geruchten gecreeerd dan genoemd
die zijn toch allemaal waardeloosquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve door Cult dan
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wamberto ken ik persoonlijk, die staat als decoratie in mijn tuin.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Sorry Longmen maar meer kan ik niet écht zeggen, vrijdag zal ik de aankondiging met jullie delen. Exclusief voor FOK!![]()
toen koos je maar voor ajax om fan van te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef toma het volgende:
ik had een tijdje geleden wel inside geruchten over WillemII
Dat Feher naar WillemII toe zou gaan en Dembele ook.
maar dat is al weer een paar jaar geleden
Oja, de grote onthullingen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Longmen het volgende:
Hele week niet kunnen slapen kom maar op![]()
[..]
kan je nog een week wachten, meneer is gebandquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oja, de grote onthullingen!
Ik kan niet wachten wat je in rij 3 van de Albert Heijn tussen de sperziebonen-in-blik allemaal voor geruchten vernomen hebt, Cyberia18.
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je nog een week wachten, meneer is geband![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toen koos je maar voor ajax om fan van te zijn
tja 899 goals in 7 zegt genoeg, ookal is het een jeugdelftal dat zijn astronomische cijfers.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Bojan Krkic naar Ajax?![]()
Das echt een rlx spelertje![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef toma het volgende:
[..]
tja 899 goals in 7 zegt genoeg, ookal is het een jeugdelftal dat zijn astronomische cijfers.
Meneer? Dat was toch gewoon een vervelend pubertje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
marokaans ettertjequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Meneer? Dat was toch gewoon een vervelend pubertje?
Ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Meneer? Dat was toch gewoon een vervelend pubertje?
Met het Nederlands Werkelozen Elftal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:21 schreef methodmich het volgende:
Joshua Brard kan naar Cambuur Leeuwarden en Fortuna Sittard. Is wel erg ver van zijn woonplaats af, vandaar dat hij deelgenomen heeft aan een stage in Engeland met allerlei spelers van eerste divisie clubs die geen nieuw contract krijgen. Als je dan toch ver weg moet, waarom dan niet het buitenland?
Afwachten dus.
Nee, die spelen altijd pas in de zomer. Initiatief van een nieuw spelersbureau.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met het Nederlands Werkelozen Elftal?
zoveel dat ik er geen zak van geloofquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef toma het volgende:
[..]
tja 899 goals in 7 zegt genoeg, ookal is het een jeugdelftal dat zijn astronomische cijfers.
Hij is van Real Madrid!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
Zidane naar Inter.
hahaquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Danilxl naar TVP!
hoho als Feyenoord de playoffs haalt is t nog steeds een subtopperquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Denk dat hij liever middenmoot Duitsland wil dan middenmoot Nederland![]()
qua status zal Feyenoord samen met Ajax nog altijd wel een topclub zijn. Maar voetballend gezien hoort Feyenoord al een paar jaar niet meer bij de top (behalve vorig jaar dan door Kuyt en Kalou).quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Hofland schijnt maar 1,5 miljoen te moeten kosten. Dat is zelfs voor Feyenoord nog wel op te brengen lijkt me.
Maar wat zeuren jullie nou over subtopper, Feyenoord is buiten dit seizoen de voorgaande 16 jaar nooit buiten de top 4 geëindigd, dus hoezo subtopper?
Maar ik geloof dat NAC interesse heeft in 2 RBC ersquote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Sasa Stojanovic (Eindhoven) en een speler van NAC Breda, vermoedelijk Tamas Petö, naar RBC Roosendaal.
Daar is mij niets van bekend, maar dat zijn natuurlijk uitgaande transfers.quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat NAC interesse heeft in 2 RBC ers
Van mij krijgen ze geld toe als ze hem kopenquote:Op zondag 29 april 2007 16:49 schreef Erasmusch het volgende:
Harry vertrekt morgen naar Rommelmarkt
zoon van ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Joshua Brard op proef bij Coventry City in de zomer.
Kévin Diaz van RBC Roosendaal mogelijk naar FC Eindhoven.
Ömer Özpyraz, 18-jarige vleugelspeler van RC Genk, naar RBC Roosendaal.
weet neit, dat zoon van stanley brardquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij alleen een dochter tocg
Juventus ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:31 schreef DANILXL het volgende:
Ik heb begrepen uit betrouwbare bron dat een grote Italiaanse club interesse heeft in David Mendes da Silva
Ik kom ook uit Zelhemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het orakel uit Zelhem weet zeker dat
Powell naar AZ gaat, Sneijder en Huntelaar verkocht worden, Alves voor 22 miljoen euro naar Ajax gaat
Althans op Ajaxtalk dan
Niet als eerste keeper mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:00 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Kalac naar PSV,
Moet je aan Cult vragen, maar die lijkt me wel vacant want Gomes gaat naar Inter.quote:
Joh, das de reden dat dit topic werd geopend, dipshitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het orakel uit Zelhem weet zeker dat
Powell naar AZ gaat, Sneijder en Huntelaar verkocht worden, Alves voor 22 miljoen euro naar Ajax gaat
Althans op Ajaxtalk dan
De Generaal op AT is leuker dan de Cult op FOKquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Joh, das de reden dat dit topic werd geopend, dipshit.
Torres naar Celtic.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef jna het volgende:
Celtic heeft een gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Fernando Torres...
Zegt iemand op een Celtic forum die het nogmaal gesproken altijd bij het rechte eind heeft![]()
Link?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef jna het volgende:
Zegt iemand op een Celtic forum die het nogmaal gesproken altijd bij het rechte eind heeft![]()
Hij heeft er alleen niet bij gezet waar dat gesprek over gingquote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef jna het volgende:
Fifaquote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij is mijn topscorer bij ManU met Fifa 2006
Zaakwaarnemers hebben vaak meerdere spelers onder hun hoede.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:56 schreef jna het volgende:
Ik geloof er ook niks van maar die gast op dat forum (een admin die dus wel vaker insite dingen goed heeft) schijnt er 100% zeker van te zijn dat ze met z'n zaakwaarnemer hebben gesproken. Ik zal weer ff naar die link vragen, een vriend uit Schotland zei het tegen me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |