hey we doen hier niet aan negerijquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Maisnon het volgende:
jullie zijn nog whacker dan een wekkerradio zonder stekker
Doe gezellig mee!quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Maisnon het volgende:
jullie zijn nog whacker dan een wekkerradio zonder stekker
Ik vroeg het ook alquote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef Maisnon het volgende:
De naam wel, ik zelf niet. Maar ik vind fransen wel hip, ik vind iedereen eigenlijk wel cool
behalve duitsers. Sorry duitsers.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef Maisnon het volgende:
De naam wel, ik zelf niet. Maar ik vind fransen wel hip, ik vind iedereen eigenlijk wel cool
behalve duitsers. Sorry duitsers.
erg hollands, een duitserhaat hebben, vooral in het noorden, he boem-dikkepiemel?quote:Op zondag 22 april 2007 23:27 schreef zainabber het volgende:
Ja had laatst examen wo 2, wat een duitserhaat heb ik ontwikkeld zeg!
wtf nu heb je zekr dorstquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige dan die ze allebei haat, wegens hun lack of knowledge of the english taal?
[afbeelding]
ongezond![]()
Kut turk mijn vader is half fransquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige dan die ze allebei haat, wegens hun lack of knowledge of the english taal?
[afbeelding]
ongezond![]()
Waar ik me veel aan erger zijn toch wel de franse woorden in het turks.quote:Op maandag 23 april 2007 00:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Kut turk mijn vader is half frans![]()
Engels, Nederlands, Turks.quote:Op maandag 23 april 2007 00:46 schreef Double-Helix het volgende:
C'est pas vrais,les mots françsais sont meilleurs!
Bende seninquote:Op maandag 23 april 2007 00:51 schreef Double-Helix het volgende:
ha mon cher,bien sur on va parlez français,on va aussi parler le berbere,l'anglais et le neerlandais.
Turque ce n'est pas chique
oke.... en nu gewoon nederlands houdenquote:
Best hatelijk hequote:Op maandag 23 april 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oke.... en nu gewoon nederlands houden![]()
Wat had je geschreven in het Turks,ik begrijp daar geen kont vanquote:
Jij eeerstquote:Op maandag 23 april 2007 00:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat had je geschreven in het Turks,ik begrijp daar geen kont van![]()
Let OP: niet tegen een turk zeggen die agressief of boos is.quote:Op maandag 23 april 2007 01:14 schreef Double-Helix het volgende:
ik ga het nu tegen elke turk die ik tegenkom zeggen
Woei
quote:Op maandag 23 april 2007 06:32 schreef zarGon het volgende:
Jezus6 uur al
!
Ik ga slapen...
fobo update gedaan enzo![]()
zeg maar even wat je ervan vindt: http://fotoboek.fok.nl/zarGon
en post als LaPo link naar nieuwe deel...
trusten allemaal!
PS: zainabber, omdat je boos keek kon ik je foto niet anders knippen
quote:
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar loop je eik?
abn Barclays nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |