excuus..quote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef Flappekz het volgende:
Er staat een foutje op de site, bij de wedstrijddata van de Jupiler League. De vierde wedstrijd zal niet gespeeld worden op 13 mei, maar op 23 mei.
Kleinigheidje, maar toch...
Maakt mij niet veel uit, ben niet zo'n stresskip als het meeste tuig wat hier zijn zegje doet!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef PatrickD het volgende:
Aangenomen! (FC DU '81)
sorry voor de vertraging, maar zit midden in een verhuizing, dan is het lastig hattricken helaas
Tuig?? Tuig???? Noem je ons nou tuig?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit, ben niet zo'n stresskip als het meeste tuig wat hier zijn zegje doet!
tuig wie ik? Als jij dat zegt geloof ik er helemaal niks vanquote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit, ben niet zo'n stresskip als het meeste tuig wat hier zijn zegje doet!
Houd jij je de mond maar, stadionafbreker!quote:
What did I do?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tuig wie ik? Als jij dat zegt geloof ik er helemaal niks van![]()
Okquote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef maniack28 het volgende:
Outpost.. ik heb trustie nog niet gesproken, maar ik denk dat de beste oplossing is om jou te laten instromen in de kwartfinale van de Jupiler League. Dat betekend dat de slechtste nummer 4 dan afvalt en dat de lotingpotjes iets anders worden:
Pot 1: Jij + 3 beste nummers 1
Pot 2: Slechtste nummer 1 + 3 beste nummers 2
Pot 3: Slechtste nummer 2 + 3 beste nummers 3
Pot 4: Slechtste nummer 3 + 3 beste nummers 4
Loting is dan Pot 1- Pot 4 en Pot 2- Pot 3... je hoort het nog als het helemaal doorgevoerd is
quote:Meow! bleek vandaag vooral te willen counteren. Geloel bleek vandaag vooral te willen counteren.
Had je toch beter niet gecounterd :pquote:Geloel bleek vandaag vooral te willen counteren.
...
Geloel had met 95 procent balbezit een veldoverwicht.
Einsteins Elf - F.K. Partizan Puttershoek 0 - 8quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
25 minuten gespeeld
Holloway - Chen 0-4
Wie speelt hier met een A-team
Mooie overwinning, heeft me echter wel keeper gekost. De enige die mijn selectie rijk isquote:YMFC - FC Ossie 4 - 0
Hoppah!quote:Uitdagingen: 1
Vulture United 1980
Aanvangstijd: 16-05-2007 om 17:05
Speelterrein: Tribute to "Walker Hawkins" Arena, Normaal. Geregeld!
quote:Aantal uitdagingen: 1
Mardy Bums
Aftrap: 16-05-2007 om 17:05
Speelterrein: lucrum F.C Arena, normaal. Intrekken!
quote:Aantal uitdagingen: 1
Kristiansund
Aftrap: 16-05-2007 om 17:05
Speelterrein: Het Hoofdveld, normaal. Intrekken!
quote:Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Speelterrein: Vulture's Nest, Normaal. Intrekken!
Krijgen we weer niet veel publiekquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef ArTiC het volgende:
Dat kan wel meevallen...mijn A spelers vertikken het om met de bus naar Friesland te reizen
quote:Hoolieganzen - vintage fc
Bekijk wedstrijd: HT Live Hattrick Today hattriX-Ray live!
Datum: 15-05-2007 om 20:20
MatchID: 125810293
Stadion: Kangaslammen pallo Arena
quote:Uitdagingen: 1
Robarka
Speelterrein: Fc limburg Arena, Normaal. Geregeld!
ik weet niet eens wat de stand isquote:
Stand update ik vanavond of morgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat de stand is![]()
Speel met 1 a speler omdat ik maar 21 spelers heb
Is geregeld, sinds een tijdje.quote:
m'n schuldquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stand update ik vanavond of morgenVorige week niet bijgewerkt... trustie zn schuld
Prutserquote:
Ik geef me nu alvast overquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:26 schreef Lennox het volgende:
Ossie gaat nu ook van mij winnen. Moet ik volgende week wel een normaal team opstellen om door te gaan
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik met een aantal A-spelers moest spelen...fitte spelers zijn schaars bij YMFC, evenals liquide middelen.Mijn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef TheVulture het volgende:
kansloos met 3-0 achter tegen YMFC... ik ga het nog moeilijk krijgen om me te kwalificeren
dat 5-4-1 is echt de grootste schijttactiek die je kunt spelen bij HattrickNiks lukt
Ach het is je vergeven, en ik speel juist allemaal met nieuwe trainees die allemaal redelijk verdedigen hebben dus het is wel te verklaren allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik met een aantal A-spelers moest spelen...fitte spelers zijn schaars bij YMFC, evenals liquide middelen.Mijn excuses daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |