qyn, accepteer eensquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef -J-D- het volgende:
Aantal uitdagingen: 1
Waailappen United
Aftrap: 02-05-2007 om 12:05
Speelterrein: XQUE 4 EVER Estadium, normaal. Intrekken!
Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar España voor deze wedstrijd.
Yeps.. 5-0 winst voor jou...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef PatrickD het volgende:
Als we 02-05 de eerste wedstrijd spelen, dan heeft mijn tegenstander al een friendly geregeld....
En nu...?
02-05-2007 (Vriendschappelijk):
AS Socrates - Mardy Bums
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Uitdagingen: 1
Einsteins Elf
Aanvangstijd: 02-05-2007 om 17:05
Speelterrein: Trypticon Trapveld, Normaal. Geregeld!
FC Ossie schijnt ook al wat geregelt het hebben, misschien was de loting via ht post handig geweest?quote:Easthim
Aftrap: 02-05-2007 om 17:05
Speelterrein: dichtedeuren Arena, normaal. Intrekken!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
FC Ossie schijnt ook al wat geregelt het hebben, misschien was de loting via ht post handig geweest?
Vind het allang goed dat het weer geregeld isquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Meteen weer commentaar
Ja, dat was handig geweest, nee.. ik had er geen tijd voor.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef twi het volgende:
Ah wat domDonderdagochtend zoals gebruikelijk een friendly geregeld
En ik vorig jaar maar afgeven op mensen die dat destijds deden
Waarschijnlijk werd het automatisch geweigerd dan omdat je er al een hebt.quote:27-04-2007
FC de Twietjes weigerde jouw aanbod voor een vriendschappelijke wedstrijd.
Kijk even of hij er een heeft, zo ja, dan kan je wat anders regelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd het automatisch geweigerd dan omdat je er al een hebt.
En mag ik nu dan wel een friendly voor deze week regelen?
Hij heeft er dus al 1quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef twi het volgende:
Ah wat domDonderdagochtend zoals gebruikelijk een friendly geregeld
En ik vorig jaar maar afgeven op mensen die dat destijds deden
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:20 schreef -J-D- het volgende:
Ik zat gisteravond en vannacht helemaal vol, maar goed, dat is een ander verhaal.
Geregeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef -J-D- het volgende:
Aantal uitdagingen: 1
Waailappen United
Aftrap: 02-05-2007 om 12:05
Speelterrein: XQUE 4 EVER Estadium, normaal. Intrekken!
Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar España voor deze wedstrijd.
quote:Op maandag 30 april 2007 15:55 schreef pvrens het volgende:
hmm,
ik hoorde dus pas van VK dat het weer begonnen wasBeetje stom van me. Ik ging er stiekem van uit dat we weer een HT-mail kregen
Heb trouwens ook nog niets van Insane ones gehoord. Hij heeft wel al een wedstrijd geregeld ook. Dus weet niet of dit een overduidelijk gelijkspel gaat worden of dat ik toch een WO aan mn broek heb.
Sorry in ieder geval dat ik het gemist heb, vanaf volgende week zal ik er weer bij zijn. Krijgt Kristiansund wederom voetballes
Nog niet geaccepteerd... Wanneer mag ik een andere regelen?quote:
Ik heb het ook gemist en heb geen wedstrijd geregeld omdat jij al wat geregeld hebt, maar ik was het ook vergetenquote:Op maandag 30 april 2007 15:55 schreef pvrens het volgende:
hmm,
ik hoorde dus pas van VK dat het weer begonnen wasBeetje stom van me. Ik ging er stiekem van uit dat we weer een HT-mail kregen
Heb trouwens ook nog niets van Insane ones gehoord. Hij heeft wel al een wedstrijd geregeld ook. Dus weet niet of dit een overduidelijk gelijkspel gaat worden of dat ik toch een WO aan mn broek heb.
Sorry in ieder geval dat ik het gemist heb, vanaf volgende week zal ik er weer bij zijn. Krijgt Kristiansund wederom voetballes
Wanneer heb jij m geregeld?quote:28-04-2007 Een oefenwedstrijd werd geregeld.
Ff zomaar tusendoor....wat is nou precies de betekenis van die zinnetjes onder je post?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ff zomaar tusendoor....wat is nou precies de betekenis van die zinnetjes onder je post?![]()
uhm..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ff zomaar tusendoor....wat is nou precies de betekenis van die zinnetjes onder je post?![]()
Mja, ik ben me best voorstellen dat je het ff gemist hebt hoor. Het ging afgelopen weekend nergens meer om, en het is dus ook helemaal niet in het nieuws geweest...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm..![]()
Geeft aan dat ik vergeetachtig ben![]()
Ik heb het ook niet gemist.. tenminste mijn onderschrift wel maar de rest nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, ik ben me best voorstellen dat je het ff gemist hebt hoor. Het ging afgelopen weekend nergens meer om, en het is dus ook helemaal niet in het nieuws geweest...![]()
Nico, in PTA is ook een topic over motorrijlessenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gemist.. tenminste mijn onderschrift wel maar de rest niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |