abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73591709
Onder Coco ging het ook al kut bij uitwedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73705085
Nog net op tijd het tij weten te keren. Da's ook een kwaliteit.
pi_73707070
Toernooivulling, in de eerste ronde eruit, wat ik je brom.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:16:06 #154
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73709292
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef Leatherface het volgende:
Nog net op tijd het tij weten te keren. Da's ook een kwaliteit.
Dat is toch best indrukwekkend ja, je moet maar met die druk om kunnen gaan. Uitwedstrijd in een bomvol stadion daar in Uruguay, vind het toch knap.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73710594
Het was echt een barslechte wedstrijd.
pi_73711208
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat is toch best indrukwekkend ja, je moet maar met die druk om kunnen gaan. Uitwedstrijd in een bomvol stadion daar in Uruguay, vind het toch knap.
Dat wel, maar ook mazzelig denk ik
Maar wat wil je met een labiele junk als bondscoach...
pi_73716868
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:04 schreef Tommeke het volgende:
Toernooivulling, in de eerste ronde eruit, wat ik je brom.
Toernooi is heel wat anders dan kwalificatie.

Als Argentinie dadelijk een week of 3 heeft om zich voortebereiden en in een toernooi te groeien is het heel wat anders.

Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau, weinig ploegen die dat ook kunnen zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73717805
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau, weinig ploegen die dat ook kunnen zeggen
pi_73718347
Probeer het eens met argumenten
pi_73718444
Maradona: ,,Zij die niet geloofden mogen wegrotten."

Nou nou, Diego mag toch wel realistisch zijn. Ze hebben het gered, maar er was zeker aanleiding tot twijfel.

Maar goed, ze beginnen nu weer vanaf nul en alles is mogelijk.
pi_73718559
quote:

[..]

Hoeveel en welke verdedigers zou jij meenemen?
pi_73718734
Monzon
Papa
Otamendi
Pareja
Gonzalo
Sciavi
Zabaleta

En dan heb je nog

Milito(als hij ooit nog fit wordt)
Garay
Burdisso
Heinze
Zanetti
Adrian
Dominguez
Fazio
Samuel
Forlin
Angeleri

Angeleri en Milito moeten sws mee als ze fit zijn maar het is de vraag of ze dat ooit worden
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:40:47 #163
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73718771
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met argumenten
Verklaar jij eerst dit maar:
"Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau"

Ik kom niet eens tot 10.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_73718805
Dan mag jij lekker in je eigen wijsheid geloven
pi_73719178
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Verklaar jij eerst dit maar:
"Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau"

Ik kom niet eens tot 10.
Je moet voor de grap z'n andere statements eens lezen in VBL
pi_73719375
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:52 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je moet voor de grap z'n andere statements eens lezen in VBL
Probeer het een keer met argumenten in plaats van Smilies
pi_73719743
Even graag inhoudelijk op elkaar reageren en steken onder water achterwege laten.

Met dank.
pi_73719769
Dan mag je alle reacties van Koekwaus op Fok weghalen
pi_73719779
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Monzon
Papa
Otamendi
Pareja
Gonzalo
Sciavi
Zabaleta

En dan heb je nog

Milito(als hij ooit nog fit wordt)
Garay
Burdisso
Heinze
Zanetti
Adrian
Dominguez
Fazio
Samuel
Forlin
Angeleri

Angeleri en Milito moeten sws mee als ze fit zijn maar het is de vraag of ze dat ooit worden
Ik vind het niet echt overlopen van kwaliteit eerlijk gezegd, al moet ik zeggen dat ik een hoop spelers niet genoeg heb zien spelen.
pi_73719895
Zoiets denk ik:

Linksback

Insua
Monzon
Papa
Heinze

CV

Milito
Sciavi
Otamendi
Pareja
Fazio
Heinze
Gonzalo
Forlin
Dominguez
Burdisso
Samuel
Garay
Colo

RB

Angeleri
Zabaleta
Zanetti
Ansaldi

Genoeg aanbod van verdedigers die voldoende niveau hebben voor het WK

De 5 in het zwart zouden bij mij sws meegaan en als Angeleri en Milito fit zijn en veel spelen ook. Anders zou ik denk ik voor Ansaldi en Fazio gaan en niet voor Heinze en Zanetti

[ Bericht 11% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 15-10-2009 17:38:27 ]
pi_73720183
Als je in Nederland de 20 beste verdedigers moest kiezen kwam je op dit lijstje uit

Gio
Urby
Braaheid
Pieters
De Cler
Mathijsen
Heitinga
Ooyer
Vd Wiel
Marcellis
Zuiverloon
Stam
Jaliens
Wielaert
Lamey
Boularouz
Wisgerhof
Penders
Hofland
Sankoh

Zo iets denk ik dan
pi_73720974
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan mag je alle reacties van Koekwaus op Fok weghalen
pi_73735701
quote:

[..]

Toernooi is heel wat anders dan kwalificatie.

Als Argentinie dadelijk een week of 3 heeft om zich voortebereiden en in een toernooi te groeien is het heel wat anders.

30 spelers vind ik wat overdreven. En 3 weken om je voor te bereiden? Hoe lang is hij nu bondscoach en wat is nu eigenlijk z'n idee of visie?

Kom eens met argumenten plz.
pi_73735729
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in Nederland de 20 beste verdedigers moest kiezen kwam je op dit lijstje uit

Gio
Urby
Braaheid
Pieters
De Cler
Mathijsen
Heitinga
Ooyer
Vd Wiel
Marcellis
Zuiverloon
Stam
Jaliens
Wielaert
Lamey
Boularouz
Wisgerhof
Penders
Hofland
Sankoh

Zo iets denk ik dan
Ronnie Stam? Speelt ie nog?
pi_73736578
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

30 spelers vind ik wat overdreven. En 3 weken om je voor te bereiden? Hoe lang is hij nu bondscoach en wat is nu eigenlijk z'n idee of visie?

Kom eens met argumenten plz.
Ja, 3 weken om je voor te bereiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')