Dat is toch best indrukwekkend ja, je moet maar met die druk om kunnen gaan. Uitwedstrijd in een bomvol stadion daar in Uruguay, vind het toch knap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef Leatherface het volgende:
Nog net op tijd het tij weten te keren. Da's ook een kwaliteit.
Dat wel, maar ook mazzelig denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is toch best indrukwekkend ja, je moet maar met die druk om kunnen gaan. Uitwedstrijd in een bomvol stadion daar in Uruguay, vind het toch knap.
Toernooi is heel wat anders dan kwalificatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:04 schreef Tommeke het volgende:
Toernooivulling, in de eerste ronde eruit, wat ik je brom.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau, weinig ploegen die dat ook kunnen zeggen
Hoeveel en welke verdedigers zou jij meenemen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau, weinig ploegen die dat ook kunnen zeggen
Verklaar jij eerst dit maar:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met argumenten
Je moet voor de grap z'n andere statements eens lezen in VBLquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Verklaar jij eerst dit maar:
"Argentinie heeft zeker 30 spelers van niveau"
Ik kom niet eens tot 10.
Probeer het een keer met argumenten in plaats van Smiliesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet voor de grap z'n andere statements eens lezen in VBL![]()
Ik vind het niet echt overlopen van kwaliteit eerlijk gezegd, al moet ik zeggen dat ik een hoop spelers niet genoeg heb zien spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Monzon
Papa
Otamendi
Pareja
Gonzalo
Sciavi
Zabaleta
En dan heb je nog
Milito(als hij ooit nog fit wordt)
Garay
Burdisso
Heinze
Zanetti
Adrian
Dominguez
Fazio
Samuel
Forlin
Angeleri
Angeleri en Milito moeten sws mee als ze fit zijn maar het is de vraag of ze dat ooit worden
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan mag je alle reacties van Koekwaus op Fok weghalen
30 spelers vind ik wat overdreven. En 3 weken om je voor te bereiden? Hoe lang is hij nu bondscoach en wat is nu eigenlijk z'n idee of visie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toernooi is heel wat anders dan kwalificatie.
Als Argentinie dadelijk een week of 3 heeft om zich voortebereiden en in een toernooi te groeien is het heel wat anders.
Ronnie Stam? Speelt ie nog?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in Nederland de 20 beste verdedigers moest kiezen kwam je op dit lijstje uit
Gio
Urby
Braaheid
Pieters
De Cler
Mathijsen
Heitinga
Ooyer
Vd Wiel
Marcellis
Zuiverloon
Stam
Jaliens
Wielaert
Lamey
Boularouz
Wisgerhof
Penders
Hofland
Sankoh
Zo iets denk ik dan
Ja, 3 weken om je voor te bereidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
30 spelers vind ik wat overdreven. En 3 weken om je voor te bereiden? Hoe lang is hij nu bondscoach en wat is nu eigenlijk z'n idee of visie?
Kom eens met argumenten plz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |