Golfer jij bent potentieel welzijnswerker materiaal!quote:Op zondag 22 april 2007 03:26 schreef golfer het volgende:
[..]
die had ie al gekocht, maar die pinnetjes waren corrupt en pasten niet in zijn PC. Moet ie nog even omruilen en anders gaan we binnenkort weer even bij hem langs om er 1 van de 6 toetsenborden die we nog over hebben in te pluggen.
liev hequote:Op zondag 22 april 2007 03:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Golfer jij bent potentieel welzijnswerker materiaal!![]()
Jullie zijn te goed! Echt!quote:Op zondag 22 april 2007 03:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
liev he
In de tussentijd ga ik tongs eigen toetsjes gewoon ff afstoffen
Afstoffen?quote:Op zondag 22 april 2007 03:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
liev he
In de tussentijd ga ik tongs eigen toetsjes gewoon ff afstoffen
Dat mag altijd.quote:Op zondag 22 april 2007 03:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jullie zijn te goed! Echt!
Oh ja mijn bier is op. Zal ik je mijn adres even PM'en![]()
Weet je wat? Ik fiets er morgen meteen langs! Thanxquote:Op zondag 22 april 2007 03:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat mag altijd.
Maar handiger is mss de plaatselijke shoarmatent te PM'en
Lijkt me heerlijk om op maandag vrij te zijnquote:Op zondag 22 april 2007 03:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet je wat? Ik fiets er morgen meteen langs! Thanx![]()
Dat gaat over mij!quote:Op zondag 22 april 2007 03:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om op maandag vrij te zijn
Het zijn af en toe net mensen?quote:Op zondag 22 april 2007 03:34 schreef -skippybal- het volgende:
OMG! Tong rookt shag. Ik rook ook wel eens shag
oh, okquote:Op zondag 22 april 2007 03:26 schreef golfer het volgende:
[..]
die had ie al gekocht, maar die pinnetjes waren corrupt en pasten niet in zijn PC. Moet ie nog even omruilen en anders gaan we binnenkort weer even bij hem langs om er 1 van de 6 toetsenborden die we nog over hebben in te pluggen.
Dus er was mogelijkheid een nieuwe foto te uploaden dan deze van 6 jaar oud, maar iets zegt me dat je zover afgetakeld bent dat je er nu alleen maar omheen draaitquote:FOK!ker van de week: tong80
tong80 in de enige foto die van hem beschikbaar is (zegt hij)
prioriteiten stellenquote:Op zondag 22 april 2007 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hou mijn TT nog mooi schoonsnap niet dat sommige het zover laat komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |