Gegonnen? En ik heb noch Fried noch Friet geschreven...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon was gegonnen om FRIET met een T te schrijven, was er niet zoveel OT geOH![]()
Dat zei je net ook alquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Raar hoor dat Syl zo boos is.
Ze had vandaag niet eens moeten komen. En zo wel had ze Jaap niet moeten commanderen dat ie de boel moest opruimen en al helemaal niet dreigen anders weg te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
al het personeel loopt weg daar
Bij mijn 2e melding was ze nog een keer uitgevallenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al
Ik reageer maar even anders moet je het direct nog een keer melden![]()
ja kom op zeg..je kan fan zijn van iemand maar jekan ook gewoon te ver gaanquote:
Kijk, daar sla je denk ik de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Zit dus een kern van waarheid in over dat coke gebruik van syl, anders zou ze niet zo flippen
Vrijheid van meningsuiting noemen we datquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
De bewoners snappen ook niet dat er van achter niet wordt ingegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |