Of ze willen dat we nieuwsgierig worden naar Jaaps log (twee streams).quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Veulen het volgende:
Naja nou 4 totaal on-intressante streams.
Wie heeft er nou weer de redactie beledigd?
Ik weiger daar te kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ze willen dat we nieuwsgierig worden naar Jaaps log (twee streams).
Zozo heb je die ook al afgeperstquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als Brian wint ga ik hem afpersen.....net als Holleeder......![]()
![]()
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niveau in de cossen als ik zo terug lees al net zo erg als het niveau in de kooi.
"gesaborteerd"quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jaap z'n fiets niet gesaborteerd?
WE doen ons best hoor. En als je het beter kan doe je het maar lekker zelf.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niveau in de cossen als ik zo terug lees al net zo erg als het niveau in de kooi.
Sorryquote:
Oh, vandaar dat er geen streams van binnen meer zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry(Soms staan er wel fouten in die zelfs ik grappig vind)
Syl leest Eric z'n brieven en verder is het doodstil.
Nico zit er stil naast.
Jaap op kantoor samen met amanda.
Huub schrijft een brief in de tuin.
Brian heeft zanglessen.
Het is een prachtig nieuw woord. Moet opgenomen worden in de Dikke van Dalequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry(Soms staan er wel fouten in die zelfs ik grappig vind)
ms is dino je wel voor, heeft ook wel goede connecties in zuid amerika en zit zelf in a'damquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als Brian wint ga ik hem afpersen.....net als Holleeder......![]()
![]()
amanda is NIET lelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een lelijke trol is het, waarom weet ze dat zelf nou niet![]()
Ze probeert het uit te printen.. lukt geloof ik nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef Veulen het volgende:
Amanda leest op kantoor jaap z'n weblog. Ze print ook het 1 en ander uit. Weet niet wat ze er mee van plan is.
Jaap is ondertussen naar de keuken voor de 100ste eet moment denk ik.
Het ging nog per ongeluk ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is een prachtig nieuw woord. Moet opgenomen worden in de Dikke van Dale![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |