Ja, dat is wel duidelijk...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Je pikt hier de mensen er wel uit met het zelfde kronkel in hun hoofd als Jaap.
Hij is alle namen aan het aanpassenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft de naam 'Sylvia' nu veranderd in 'Sallie"
Zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Is volgens mij een beetje een gespeelde 'gekwetstheid'.
Judith is integer, net als dans Melissa en Liekequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Is volgens mij een beetje een gespeelde 'gekwetstheid'.
Iedere leerling wordt door een docent aangesproken wanneer die leerling er een potje van maakt, zo ook Brian.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
JJ heeft ervoor gekozen zich in dit spel te mengen, zij belt Brian op om hem even terecht te wijzen en ze commandeert Jaap de boel op te ruimen. Dat zou ik óók niet pikken, nog los van de tegenacties van Japie. Zij komt daar om zangles te geven, doe dat dan ook.
-edit- dankzij JJ weet Brian dat Japie heeft gelogen, dat het jaap was die een zooi van het kantoor heeft gemaakt. Dat is niet aan haar.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft de naam 'Sylvia' nu veranderd in 'Sallie"
Beslist. Maar de laatste tijd vind ik haar wel eens een beetje zeurderig. Toen ze nog afzijdig was en altijd 'to the point' had ik meer respect voor haar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Judith is integer, net als dans Melissa en Lieke![]()
![]()
Troll...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef FuTilE het volgende:
Maareh, ís die Silvia nu ook lange tijd aan het Boliviaans marcheerpoeder geweest, of zuigt Jaap dat terplekke uit zijn corpulente duim?
Dat is ook de grote irritatie van Sylvia en Natasia.. dat er niets gebeurd en dat ze maar moeten afwachten tot er wél weer iemand aanwezig is die iets mag zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef Ashrak het volgende:
Snap niet dat als Jut en Jul weg zijn er gewoon geen actie wordt ondernomen door DGK.
Erg slecht, want er moet toch altijd supervisie zijn.
Goed om te weten hoe Jaap ècht over anderen denkt! Persoonlijk vind ik het niet helemaal 'gezond' overkomen. Maar wie ben ik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Vermakelijk om naar te kijken, het interesseert Jaap echt helemaal niets meer wat de anderen ervan denken![]()
Als het echt escaleert is er dus ook niemand om beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat is ook de grote irritatie van Sylvia en Natasia.. dat er niets gebeurd en dat ze maar moeten afwachten tot er wél weer iemand aanwezig is die iets mag zeggen.
Dat JJ ervoor kiest om Jaap aan te spreken prima, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten (zoals iemand anders al zei). En de mate waarin verschilt, Jaap heeft meerdere acties uitgehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Iedere leerling wordt door een docent aangesproken wanneer die leerling er een potje van maakt, zo ook Brian.
Jaap heeft het lesgeven van Juf Judith verstoord, door zijn acties. Wie anders dan Jaap zelf, zou daarop aangesproken moeten worden volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |