Tuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs jij moet toch toegeven dat het slapverwekkend zal gaan worden zonder Huub.
Juf Judith doet niet mee aan een reality programma, zij is geen deelnemer. Juf Judith, geeft zangles aan de deelnemers vanuit haar professie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel te verwachten valt, dat als je meedoet aan eenreality programma zoals dit, dat er dingen over je geschreven worden die je niet wilt, of het nou waar is of niet. Net zoals dat ej kunt verwachten dat je familie erbij wordt betrokken.
Ik vind jouw bewering niet hetzelfde trouwens.
Vermakelijk om naar te kijken, het interesseert Jaap echt helemaal niets meer wat de anderen ervan denkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Dynabite het volgende:
De villa behoort Jaap toe! Dit is de sterkste aktie in DGK zover![]()
![]()
![]()
Daarom begrijp ik dus ook niet dat het syl echt zo raakt. Zij weet toch beter?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het puberaal geraaskal van vrij laag niveau, niet serieus te nemen, maar begrijp dat de andere bewoners moeten doen alsof het heel erg is.
Ben jij besode***quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe zangjuf, ik was JJ al en tijdje zat.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Je pikt hier de mensen er wel uit met het zelfde kronkel in hun hoofd als Jaap.
De reden van al Jaap's lolquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Kinga het volgende:
En nu: Pageviews vandaag 16.314
Ook dat was een vrij slechte act eigenlijk. Ik had geen moment het gevoel dat ze werkelijk boos was achter dat volume. Ook Sylvia heeft weer een seintje gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik dus ook niet dat het syl echt zo raakt. Zij weet toch beter?
Onzin. Ze neemt geen deel aan het spel, maar ze is weldegelijk onderdeel van een Tv programma.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Juf Judith doet niet mee aan een reality programma, zij is geen deelnemer. Juf Judith, geeft zangles aan de deelnemers vanuit haar professie.
Maak eens een lijstje!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Je pikt hier de mensen er wel uit met het zelfde kronkel in hun hoofd als Jaap.
Is volgens mij een beetje een gespeelde 'gekwetstheid'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik dus ook niet dat het syl echt zo raakt. Zij weet toch beter?
JJ heeft ervoor gekozen zich in dit spel te mengen, zij belt Brian op om hem even terecht te wijzen en ze commandeert Jaap de boel op te ruimen. Dat zou ik óók niet pikken, nog los van de tegenacties van Japie. Zij komt daar om zangles te geven, doe dat dan ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Juf Judith doet niet mee aan een reality programma, zij is geen deelnemer. Juf Judith, geeft zangles aan de deelnemers vanuit haar professie.
Het is maar een "klein" verschil, hopelijk kun jij hem ook ontdekken?
kingjaap.nlquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:10 schreef Marijke52 het volgende:
wie heeft het adres van jaap zn weblog
Juf Judith zit daar om er zelf beter van te worden, als het haar niet bevalt gaat ze maar weer bejaarden zangles geven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |