Woehoequote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Reflexen (GK).
Sparenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja je hebt maar 10000 en die vent is 10000 waard.
Heb ik toenstraks voor 3000 euro goederen gekocht
En Nu ? Hoe kom ik zsm aan geld
En die 500 euro salaris is dat per dag of wat ?quote:
per week, elke vrijdag krijg je je geldquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En die 500 euro salaris is dat per dag of wat ?
Nee, maar ik las dat op het forum.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kun je dat ergens zien hoeveel % training je nodig hebt?
werd ook een tijd zegquote:14/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
13/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 6 op Positiespel.
conditie trainen op fitheidquote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe gaat mijn conditie en moraal omhoog ?
Geld heb je eigenlijk niets aan, behalve voor PTquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik eerst een trainer huur is mijn geld op.
Hoe interact ik nou met een speler in een team dat door de Computer gecoacht wordt.....
Ik zie 2 spelers in het team die ook human zijn, maar hou kan ik hun contacten ?
quote:Directe communicatie (interactie)
Directe communicatie is mogelijk tussen elke ‘menselijke’ speler. Om dit te doen, moet je naar de speler zijn gedetailleerde pagina gaan en klik op ‘interact met de speler’-optie in de rechter informatie kader. Dit brengt je naar de pagina waar je een selectie kunt maken uit verschillende vormen van interactie zoals “groeten”, “gewoon praten”, etc. Daar kun je ook je niveau van vriendschap/vijandigheid met die speler nagaan.
ongeacht dat je een trainer hebt kan je volgens mij gewoon trainen (ook op fitheid)quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik eerst een trainer huur is mijn geld op.
Hoe interact ik nou met een speler in een team dat door de Computer gecoacht wordt.....
Ik zie 2 spelers in het team die ook human zijn, maar hou kan ik hun contacten ?
Idemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef GeneraalUli het volgende:
De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 9 op Tackelen.
.
Wat is er mis met van de Hel? Hij doet zijn uiterste bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik een rechterverdediger ben?
Stats zijn niet geweldig nee, maar ik zou niet weten wie daar anders moet. Die van de Hel is ong. even goed als mijn speler. En die Colombiaan is sowieso al een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |