hij heeft wel een persoonlijke training ingestlet dus daar ligt het niet aan., bovendien ben ik zelf ook sinds eidn vorige maand nergens meer in gestegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:19 schreef StupidByNature het volgende:
Die covarrubias is nog NERGENS in gestegen sinds zijn komst. Airraid, ik zou hem er even op aanspreken, volgens mij doet ie iets fout.
Ik sla die loverboy in elkaarquote:10/05/07 5:40:38
Elissa besloot om jullie vriendschap te beëindigen.
Kun je dat ergens zien hoeveel % training je nodig hebt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef StupidByNature het volgende:
Maar zonder persoonlijk trainer heb je om van 0 tot 1 te stijgen 450% training nodig.
Sta er toch in, zal wel een standaard opstelling zijn ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Ik bekeek net de opstelling voor vandaag en snap niet helemaal dat ik niet in de basis sta.
quote:6': Yannick Wouters verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
13': Jurgen van de Hel verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.
14': Gérard van Haarlem verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.
17': Jan-Piet Bruns verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
24': Swansel Kanthuis verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
30': Yannick Wouters verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Stan Thijs.
quote:Positiespel 3
Voorzetten 3
Scoren 2
Tackelen 2
Techniek 2
Spelinzicht 1
14': Gérard van Haarlem verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.quote:
Ik zou zeggen dat daar meer een speler met verdediger skills kan staan. Jij lijkt me meer iemand voor het middenveld met deze skills.. De rest van de verdediging is inderdaad wel een beetje beter dan ik, maar met mijn 7 tackelen ben ik meer verdediger als jou zou ik zo zeggen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik een rechterverdediger ben?
Stats zijn niet geweldig nee, maar ik zou niet weten wie daar anders moet. Die van de Hel is ong. even goed als mijn speler. En die Colombiaan is sowieso al een grap
excuusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijging
quote:12/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Positiespel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |