quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Mirage het volgende:
ieh Viswijfje.. je bent katholiek ?
Zal wel uit Urk komen , dus protestant zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Mirage het volgende:
ieh Viswijfje.. je bent katholiek ?
Er zijn atheisten die geloviger zijn dan jijquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
al doe ik er niet alles mee hoor maar ik geloof wel
quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
daarom vinden amerikaanse katholieke priesters het zeker lekker om jonge jongetjes in een bruine ster te pakken![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn atheisten die geloviger zijn dan jij
jakkes, nog erger dan een katholiek is een hypocriete katholiekquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
al doe ik er niet alles mee hoor maar ik geloof wel
quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
Goed onderschrift Enter![]()
Al ontnuchterd ?![]()
ik ben niet hypocriet volges mij! ik probeer t niet te zijn vindt t bij anderen ook geen mooie emotie!quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
jakkes, nog erger dan een katholiek is een hypocriete katholiek
ja want die gaat branden bij hun afvallige engel : luciferquote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
jakkes, nog erger dan een katholiek is een hypocriete katholiek
quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn atheisten die geloviger zijn dan jij
Voor Jezus om precies te zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet hypocriet volges mij! ik probeer t niet te zijn vindt t bij anderen ook geen mooie emotie!
wisten jullie trouwes dat de vis ook een symbool is voor god?![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet hypocriet volges mij! ik probeer t niet te zijn vindt t bij anderen ook geen mooie emotie!
is hypocriet een emotie ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had een sticker van een vis met 666 erinquote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
666 keer geneukct?quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had een sticker van een vis met 666 erin![]()
quote:
volgens mij kan je beter de Nederlandse spelling doornemen dan de Bijbel.quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
atheisten zijn mensen die niets geloven
ik bidt elke ochtend![]()
Atheisten geloven ook. Atheisten geloven dat er geen God is. Het bestaan van God noch het tegendeel kan bewezen worden. Agnosten geloven niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:
De christenen moesten in het romeinse rijk voorzichtig doen etc etc... die vis is een symbool voor jezus christus.quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar hoor meisje,quote:Op zondag 22 april 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar geen goeie dus ik wil t niet zijn hoor!
Ik ben moslim en ik bid niet..quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dan loop je 77 maagden mis.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben moslim en ik bid niet..
en nu?
met andere woorden:
#care
Doe er wat aan!quote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
Sjonge jonge, topic ontstaat met een bitchfight en eindigt in een geloofsdiscussie..
Ik zie niet in hoe dat zou moeten helpen?quote:
mag ik zeggen dat ik dat een heel mooie verandering vindt? ik was het gezoesel hier de hele tijd ook wel zat! laten we gewoon lekker samen pratenquote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
Sjonge jonge, topic ontstaat met een bitchfight en eindigt in een geloofsdiscussie..
Ik ook niet. Maar gewoon proberen. Wie weet...quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat zou moeten helpen?
quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat zou moeten helpen?
Dat ik niet nog meer foto's van je post?quote:Op zondag 22 april 2007 17:50 schreef enter het volgende:
Ik heb FRIETTTTTTTTT, nu wil ik bidden.. maar wat moet ik bidden?![]()
je bent moslim:quote:Op zondag 22 april 2007 17:50 schreef enter het volgende:
Ik heb FRIETTTTTTTTT, nu wil ik bidden.. maar wat moet ik bidden?![]()
Bismillahirrahmanirahimquote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent moslim:
Bismillahirrahmanirahim
eet smakelijk
Ik zit te etenquote:Op zondag 22 april 2007 17:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Viswijf moet es nodig met een paard in dr heilige kruis gepaald worden
Gesjelligquote:Op zondag 22 april 2007 17:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zie ze het liefst allebei dood met messen door hun tieten op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |