quote:
WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeftquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef SHE het volgende:
Ah, ik bedenk me er nog 1;
Een uur lang zitten wrijven en duwen tegen iets wat achteraf gewoon zijn bellenblaas bleek te zijn.![]()
omgquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Double-Helix het volgende:
Vond een meisje echt leuk en toen na een tijdje vroeg ze me om wiet te smoken,leek me wel een goed idee,Dus ze draait een,ik mag de eerste hijs nemen en daarna gelijk met mijn kop de andere kant op en kotsen,ik heb haar nooit meer gesproken
![]()
Het is mijn vader hoor!quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeft![]()
Veeg me op ik ga helemaal stuk hier![]()
![]()
Als ik een meisje was zou mijn pa precies hetzelfde doen. Alsnog is mijn pa tof, en de jouwe waarschijnlijk ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Het is mijn vader hoor!![]()
en ik ben dus wel een meisje..
Whaha ok chill, ik ga met je pa bowlenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Het is mijn vader hoor!![]()
en ik ben dus wel een meisje..
Whaha die was wel erg, me oom he hij vertelde me dat hij gewoon naar binnen liep toen zijn dochter aan het feesten was. En sleurde haar mee naar buiten WHWHAHH ergquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:
Ik weet er nog wel eentje
Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me paWe hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo
.
Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"
Ik was like omg(waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen
) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen
" en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.
![]()
![]()
![]()
ken ikquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:
Ik weet er nog wel eentje
Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me paWe hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo
.
Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"
Ik was like omg(waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen
) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen
" en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.
![]()
![]()
![]()
WHAHAH OMFG , echt ergquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ken ik![]()
was stappen en ook de zoon van de dominee was mee.
maar die mocht niet
kwamen zijn ouders de discotheek binnen om hem te halen![]()
![]()
in pak en moeders met een lange rok![]()
ik uiteraard doen alsof ik ze niet kende![]()
Ze knapte eerder op je af omdat je zei dat je een brommer hadquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
Ik was in 'n discotheek en had daar met 'n meisje aangepapt, maar toen werd 't tijd dat ik terugmoest en m'n pa kwam me ophalen, dat natuurlijk "Not Done", dus zei ik tegen haar dat ik op de brommer terugging en dat die om de hoek stond. Probleem was dat net op 't moment dat ik instapte bij m'n vader zij er toen aan kwam en me in zag stappen, best wel lullig toen.![]()
![]()
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..quote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)![]()
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.
Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |