abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 23:46:27 #76
166818 restafval
no soup for you
pi_48653328
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:

[..]

huh hoezo?
anders zijn wij homo
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_48653561
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef restafval het volgende:

[..]

anders zijn wij homo
WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeft
Veeg me op ik ga helemaal stuk hier
AFC AJAX
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:35:29 #78
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48656861
quote:

[..]

anders zijn wij homo
Bier ende tieten.
pi_48666206
TVP
Have fun...
pi_48666941
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef Handschoen het volgende:
TVP
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48667146
quote:

[..]

anders zijn wij homo
pi_48676816
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Crazykill het volgende:

[..]

AFC AJAX
  PR/Manusje van alles dinsdag 24 april 2007 @ 18:56:02 #83
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_48677526
quote:

[..]

anders zijn wij homo
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef SHE het volgende:
Ah, ik bedenk me er nog 1;

Een uur lang zitten wrijven en duwen tegen iets wat achteraf gewoon zijn bellenblaas bleek te zijn.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_48677742
quote:

[..]

anders zijn wij homo
+1 voorspelbaar
pi_48678126
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

+1 voorspelbaar
Ik dacht echt dat het een meisje was
AFC AJAX
pi_48683197
Vond een meisje echt leuk en toen na een tijdje vroeg ze me om wiet te smoken,leek me wel een goed idee ,Dus ze draait een,ik mag de eerste hijs nemen en daarna gelijk met mijn kop de andere kant op en kotsen,ik heb haar nooit meer gesproken
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:30:05 #87
165512 MASD
Music is dead.
pi_48683271
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Double-Helix het volgende:
Vond een meisje echt leuk en toen na een tijdje vroeg ze me om wiet te smoken,leek me wel een goed idee ,Dus ze draait een,ik mag de eerste hijs nemen en daarna gelijk met mijn kop de andere kant op en kotsen,ik heb haar nooit meer gesproken
omg
Long live music.
pi_48694131
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

WHAHAH ik bedoelde een pa die jij hebt maar dan een dochter heeft
Veeg me op ik ga helemaal stuk hier
Het is mijn vader hoor!
en ik ben dus wel een meisje..
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  woensdag 25 april 2007 @ 09:12:02 #89
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48694793
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

Het is mijn vader hoor!
Als ik een meisje was zou mijn pa precies hetzelfde doen. Alsnog is mijn pa tof, en de jouwe waarschijnlijk ook!
Bier ende tieten.
pi_48699534
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:39 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

Het is mijn vader hoor!
Whaha ok chill, ik ga met je pa bowlen
AFC AJAX
  woensdag 25 april 2007 @ 13:08:06 #91
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_48702302
Ik weet er nog wel eentje

Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me pa We hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo .

Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"

Ik was like omg (waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen ) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen " en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_48703871
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:

Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me pa We hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo .

Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"

Ik was like omg (waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen ) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen " en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.

Whaha die was wel erg, me oom he hij vertelde me dat hij gewoon naar binnen liep toen zijn dochter aan het feesten was. En sleurde haar mee naar buiten WHWHAHH erg
AFC AJAX
pi_48704655
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:

ken ik

was stappen en ook de zoon van de dominee was mee.
maar die mocht niet
kwamen zijn ouders de discotheek binnen om hem te halen
in pak en moeders met een lange rok
ik uiteraard doen alsof ik ze niet kende
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_48705288
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Beach het volgende:

[..]

ken ik

was stappen en ook de zoon van de dominee was mee.
maar die mocht niet
kwamen zijn ouders de discotheek binnen om hem te halen
in pak en moeders met een lange rok
ik uiteraard doen alsof ik ze niet kende
WHAHAH OMFG , echt erg
AFC AJAX
pi_48710313
vertel
AFC AJAX
pi_48710964
Ik was in 'n discotheek en had daar met 'n meisje aangepapt, maar toen werd 't tijd dat ik terugmoest en m'n pa kwam me ophalen, dat natuurlijk "Not Done", dus zei ik tegen haar dat ik op de brommer terugging en dat die om de hoek stond. Probleem was dat net op 't moment dat ik instapte bij m'n vader zij er toen aan kwam en me in zag stappen, best wel lullig toen.
pi_48711829
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
Ik was in 'n discotheek en had daar met 'n meisje aangepapt, maar toen werd 't tijd dat ik terugmoest en m'n pa kwam me ophalen, dat natuurlijk "Not Done", dus zei ik tegen haar dat ik op de brommer terugging en dat die om de hoek stond. Probleem was dat net op 't moment dat ik instapte bij m'n vader zij er toen aan kwam en me in zag stappen, best wel lullig toen.
Ze knapte eerder op je af omdat je zei dat je een brommer had
AFC AJAX
  woensdag 25 april 2007 @ 18:03:24 #99
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_48711869
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.

Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.
pi_48713234
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.

Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')