nee.. wist ze niet..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft wel aan hoe goedgelovig je bent.
Wat een ander woord is voor naief, mocht je het niet weten.
na·ïef (bn.)quote:Op woensdag 25 april 2007 14:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee maar dat geeft wel aan hoe goedgelovig je bent.
Wat een ander woord is voor naief, mocht je het niet weten.
zoals?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat je bedoeld, maar mijn irritatie meter schiet naar 10 als:
- Je weer eens met je achterlijke opmerkingen aan komt zetten
zoals?quote:- Je weer eens een zinloze stelling uit je mouw klopt
maar dat doe ik nooitquote:- Jij je lichaam weer voor 2 breezers te koop zet
pfff je kan je maar erges over drukmaken, dr gebeuren wel ergere dingen op de wereld dunkt me!quote:- Jij de wereld aan spelfouten tevoorschijn tovert
Mag het hopen dat ze een kloon is. Anders zijn er twee mensen die als ouders volledig gefaald hebben!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef Bullebak het volgende:
Het is toch al weken bij iedereen bekend dat Viswijfslet een matige kloon is?![]()
Alleen nummer 2 is op jou van toepassing, en daar mag je je zeker wel diep voor schamen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn
niets om me voor te schamen dunkt me
http://forum.fok.nl/user/history/173558quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zoals?
[..]
zoals?
[..]
maar dat doe ik nooit
[..]
Ja, met je 22 jaar.. en het niveau van iemand die de kringen van de pot nog om de reet heeft staanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BossFight het volgende:
[..]
Alleen nummer 2 is op jou van toepassing, en daar mag je je zeker wel diep voor schamen hoor.
Met die paard?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb gister nog berekent dat ik maar een 3e deel(!) van me dag op fok zit..
onzin uitkramen doe ik alleen op ONZ want daar moet dat ook, op de rest van fok ben ik serieus, en wat me spelling betreft: alsof je cijfer voor nederlands bepaald of je wel of niet n leven hebt!
ik heb naast fok ook nog een baan, 6 vriendinen, ik ga elk weekend uit, heb een paard, en regelmatig seks!
Hahahahahahahaha zo had ik het nog niet gelezen.. maar:quote:
Of ik ben gaar van de lange dag die ik vandaag draai. Of dit klopt niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:59 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mag het hopen dat ze een kloon is. Anders zijn er twee mensen die als ouders volledig gefaald hebben!![]()
Ja maar als kloon kan de persoon er achter gewoon normaal zijn en zich vervelen. Dat zou betekenen dat het een heel fatsoenlijk persoon zou kunnen zijn. Dus zouden die ouders niet gefaald hebben. MAAR!!!!! Als zij echt is wie ze zegt dat ze is en wat ze allemaal doet en denkt dan mogen haar ouders zich heel hard in een hoekje gaan schamen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef TryX het volgende:
[..]
Of ik ben gaar van de lange dag die ik vandaag draai. Of dit klopt niet?
Kloon of geen kloon, zowiezo 2 ouders![]()
Nu ga ik me schamen in een hoekje, totzo!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja maar als kloon kan de persoon er achter gewoon normaal zijn en zich vervelen. Dat zou betekenen dat het een heel fatsoenlijk persoon zou kunnen zijn. Dus zouden die ouders niet gefaald hebben. MAAR!!!!! Als zij echt is wie ze zegt dat ze is en wat ze allemaal doet en denkt dan mogen haar ouders zich heel hard in een hoekje gaan schamen.
Hmm, 1 baan. 6 breezahvriendinnen. Elk weekend uit, En ook nog is een paard. nouuquote:ik heb gister nog berekent dat ik maar een 3e deel(!) van me dag op fok zit..
onzin uitkramen doe ik alleen op ONZ want daar moet dat ook, op de rest van fok ben ik serieus, en wat me spelling betreft: alsof je cijfer voor nederlands bepaald of je wel of niet n leven hebt!
ik heb naast fok ook nog een baan, 6 vriendinen, ik ga elk weekend uit, heb een paard, en regelmatig seks!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind sugababes een beetje voor oppervlakkige sletjes.. voel me daar helemaal niet thuis
ik ga dieper!
8 uur per dag op FOK!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb gister nog berekent dat ik maar een 3e deel(!) van me dag op fok zit..
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jawel dat maakt het je wel! Je opmerkingen zijn dom, lomp, ondoordacht, naief en lijken van een iemand te komen die volledig wereldvreemd is. Kortom iemand die amper de moeite heeft genomen educatie te volgen. Conclusie je bent minder. Mindere mensen moeten er ook zijn, maar als die mensen nou ook is gewoon toe konden geven dat ze minder waren was deze planeet een veel fijnere plaats!
Als je het afkort, moet het bijvoorbeeld zo:quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school![]()
t gaat om wat ik zeg,dat ik afentoe een t teveel of te weing gebruik moet je maar door je vingers zien hoor
Meisjes, en zeker van bouwjaar 1985, gebruiken de uitdrukking 'dunkt me' niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn
niets om me voor te schamen dunkt me
Ik hoop het eerstequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef BossFight het volgende:
Wanneer breekt hier de pleuris nou uit? Of is het verspilde moeite?
Ja weet je wat nu de lol is, ze is gaan inzien dat ze gewoon ontzettend dom is, en dat 99,9% van haar posts alleen maar dikke onzinnige shit is, dat ze nu zegt dat ze een jongen is. HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef BossFight het volgende:
Wanneer breekt hier de pleuris nou uit? Of is het verspilde moeite?
nee, want als je even terug leest, lees je dat ze denkt dat een dag achtien uur heeft, dus maar 6 uur op fokquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
8 uur per dag op FOK!
En ik na het zien van de FOK!docu maar denken dat Dr_Flash verslaafd was.
Ja het wicht verdient een schop in haar onderontwikkelde vagina!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja weet je wat nu de lol is, ze is gaan inzien dat ze gewoon ontzettend dom is, en dat 99,9% van haar posts alleen maar dikke onzinnige shit is, dat ze nu zegt dat ze een jongen is. HAHAHAHA
Maar als je op http://viswijf.hyves.nl kijkt, en haar post historie bekijkt komt het gewoon allemaal overéén.
ja, altijd lachen
JA!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben ik de enige die haar wel knap vind?
ben bang van wel.. over die uitgewoonde kanalengraver wil je echt niet heenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben ik de enige die haar wel knap vind?
Hoquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh
omdat zij ook viswijf heet dus dat maakte de kloon echter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef BereNDD het volgende:
waarom doe je je eigenlijk voor als het meisje van http://viswijf.hyves.nl ?
yep.. maar te controleren valt dit toch niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat zij ook viswijf heet dus dat maakte de kloon echter!![]()
nee maar moet dat dan? kan je me niet gewoon geloven?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
yep.. maar te controleren valt dit toch niet..
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar moet dat dan? kan je me niet gewoon geloven?
Lees de ''history'' terug die je gemaakt heb en zeg dan zelf, dat kan niemand toch geloven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar moet dat dan? kan je me niet gewoon geloven?
maar dan is toch duidelijker dat ik een kloon benquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
Lees de ''history'' terug die je gemaakt heb en zeg dan zelf, dat kan niemand toch geloven.
Je kan ook pas aan geloven beginnen als je die morse code van jou weet te ontcijferen.
M'n zoontje moest er nog om lachen wat je schreef, hij is bijna 2.
en niet eens een slechtequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dan is toch duidelijker dat ik een kloon ben![]()
S moeilijk uitleggen aan een 2 jarige die vooral ''die'' en ''auto'' in zinnen gebruikt. Hij vind je in ieder geval leuk, whatever that means.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dan is toch duidelijker dat ik een kloon ben![]()
Is moeilijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Toitle het volgende:
[..]
S moeilijk uitleggen aan een 2 jarige die vooral ''die'' en ''auto'' in zinnen gebruikt. Hij vind je in ieder geval leuk, whatever that means.
K ga misschien veel gezeik krijgen nu maar je eerste bonuspunten zijn binnen.
Excuus, topic is over Viswijfje. Bedankt voor de verbetering.quote:
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef Toitle het volgende:
[..]
Excuus, topic is over Viswijfje. Bedankt voor de verbetering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |