Ik zou absoluut niet weten waarom hij dan zijn populariteit kwijt zou raken. Het is spel, dus als Huub Jaap moet inpalmen doet hij dat. Dat kost hem echt geen stemmen hoor. Huub slijmt ook met Amanda, die verschrikkelijk is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:30 schreef Mika25 het volgende:
Huub is erg gevoelig voor populariteit, hij weet dondersgoed dat als hij zich met Jaap associeerd dat ie z`n steun buiten het huis kwijt gaat raken. Dus als hij het toch doet, is dat een duidelijk signaal dat het "moet" van achter...
Ik bedoelde eigenlijk meer een situatie waarin Huub Jaap in het spel gaat houden... Denk je echt dat de Huub-fans dat op prijs stellen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou absoluut niet weten waarom hij dan zijn populariteit kwijt zou raken. Het is spel, dus als Huub Jaap moet inpalmen doet hij dat. Dat kost hem echt geen stemmen hoor. Huub slijmt ook met Amanda, die verschrikkelijk is.
ach dat tongen zal wel weer onder het mom van "sex relatie" gaan, dat staat buiten allesquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog gooi je er niet zo'n opmerking in toch? Die nacht buiten zei ze nog dat ze veel om hem gaf.
Maar goed, dat Amanda echt niet spoort wisten we ook al langer dan vandaag.
Dat gaat Huub ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer een situatie waarin Huub Jaap in het spel gaat houden... Denk je echt dat de Huub-fans dat op prijs stellen?
hij bedoeld de etiketten van het verpakkings materiaal van het etenquote:
ik niet....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer een situatie waarin Huub Jaap in het spel gaat houden... Denk je echt dat de Huub-fans dat op prijs stellen?
Ik hoop toch echt dat dit opdracht is van achter om toch even wat rust in de tent te brengen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
Huub en Jaap gaan de komende dagen kijken of ze 'synergie' kunnen creeeren.
Denk het niet. Ze klonk weer zo van...quote:
Oei. Tijd voor overschakeling van geluid dus (ik luister naar Huub en Jaap).quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze klonk weer zo van...
Eric zei: Oh jullie moeten natuurlijk in het kantoor zingen
Syl: Dat gaat hem niet worden.
Judith: Dat gaan we dan nog wel even zien. Ik ben namelijk op oorlogspad.
Ze gaan nu naar het kantoor.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:47 schreef Veulen het volgende:
Judith heeft het dus gezien vannacht en die krijgt straks toch een veeg.
Dat is al zo ongeveer de wereld uit. Het wondje is perongeluk gebeurd door de zonnebril.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef patrick37 het volgende:
als huub eruit moet,dan moet brainless er zeker uit
Op zich ben ik daar blij om, maar de foto laat toch echt zien dat het eerder is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al zo ongeveer de wereld uit. Het wondje is perongeluk gebeurd door de zonnebril.
Blijven alleen twee vrij zachte kopstootjes over, die al wel vaker zijn gebeurd in de gouden kooi. Opgelost dus.
en zodirekt gaat huub weer lekker lief doen tegen natas, het zijn toch allemaal hypocrieten bij elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
huub over de etiquette van natasia : "al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"
dat wordt een leuke tijd tot 1 juli, rellen zonder limietenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef patrick37 het volgende:
als huub eruit moet,dan moet brainless er zeker uit
heb het idee dat nu echt alles is toegestaan
er zijn geruchten dat de GK op 1 juli a.s stopt i.v.m de verkoop van Tien
wellicht laten ze nu opzettelijk het zo uit de hand lopen dat Tien kan zeggen dat
het vanwege het gedrag van de bewoners het programma stopt,zijn zij gelijk
van al het gezeur af wanneer men stopt?
Huub immuniteit geven?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft Huub dus tot vijand gebombardeerd omdat hij iets móest doen van 'achter'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |