Die gast is totaal ontspoort.quote:
Kijk even naar de foto die op een van de vorige pagina's staat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:40 schreef bunnyma het volgende:
Kan Jaap dat wondje aan zijn lip niet opgelopen hebben aan een tak van een struik toen hij zo druk bezig was van alles in de struiken te gooien?
Ze had het met Natasja nog wel over alle reactie's in dat register.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:40 schreef Charmian het volgende:
Herma komt niet schoonmaken, die zou wat krantenknipsels en overlijdenskaart van de kennis van Natasia langs komen brengen.
I k heb die foto idd gezien, maar wanneer is hij zo bezig geweest in de struiken? Voor of na de kopstoot?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kijk even naar de foto die op een van de vorige pagina's staat.
Hij had de wond al voor de kopstoot. Dat is voor mij voldoende. Hoe hij er werkelijk aan komt geen idee. Al is hij wel 2 keer op zijn plaat gegaan .. kantoor en badkamer.
Weet ik eerlijk gezegd niet .... iemand ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
I k heb die foto idd gezien, maar wanneer is hij zo bezig geweest in de struiken? Voor of na de kopstoot?
Je gebruikt ook geen condoleanceregister voor iemand om je gal te spuien over Natasiaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze had het met Natasja nog wel over alle reactie's in dat register.
Ze vroeg Natasja of die alle reactie's had gezien.
het geeft wel aan dat er wat flink gestoorde gasten onder de streamers zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Je gebruikt ook geen condoleanceregister voor iemand om je gal te spuien over Natasia![]()
En die foto met dat wondje was dat ook al voor de kopstoot?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Veulen het volgende:
Voor de kopstoot. Direcht na het schieten met schoonmaakmiddelen. Pas een uur later ging ie naar huub en eric.
ja kijk maar op stream 4 (de grond)quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Is het kantoor nog steeds een zooitje?
Dat moet wel ervoor zijn geweest. Daarna heb ik hem niet meer in het kantoor gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:50 schreef bunnyma het volgende:
En die foto met dat wondje was dat ook al voor de kopstoot?
Zou wel leuk zijn als er een brief kwam waarin staat dat het voortaan verboden is zichzelf te verwonden.
Is ie weer tegen zijn andere 10 persoonlijkheden aant lullen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
Hier een stukje van de brief die Jaap aan het typen is:
Huub
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLLOOO!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige Koning van de gouden kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor.
O nee dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt.
Jaap
Man, man man.. wat is dat toch een topgozer. Ik mag die jongen zo graag, hij is de enige met manieren
Die vent is echt knettergek....
'onttroond' ??? Jaja..quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
[i]Huub
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLLOOO!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige Koning van de gouden kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor.
O nee dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt.
Hmmm ... dan geeft DGK weer een nieuwe draai aan alles ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Huub net zeggen.. dat het sneetje in Billie zijn lip is gekomen door de zonnebril, die hij op Billie had gegooit...
Maar gevoel voor humor heeft hij wel!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
Huub
Jaap
Man, man man.. wat is dat toch een topgozer. Ik mag die jongen zo graag, hij is de enige met manieren
Die vent is echt knettergek....
OMG.. dat stuk over Sylvia....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:09 schreef teig het volgende:
Van zijn log:
Zaterdag 21-4-2007
Beste lezer van mijn weblog, knip
Ze zou om 15:00 komen, maar ze zal denk ik binnenkomen als Ellen weg is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef proh het volgende:
komt juf judith nog vanmiddag, en hoe laat?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Desii het volgende:
Op één of andere manier kan k niet lachen om Billie..... ik vind het een randdebiel.
Ik snap niet dat DGK-redactie er niet voor zorgt dat de piano gemaakt wordt.... Zeker als JJ zo komtquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zou om 15:00 komen, maar ze zal denk ik binnenkomen als Ellen weg is.
afhaken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Mika25 het volgende:
Denkt DGK_REDACTIE echt dat de "nieuwe" Jaap voor kijkcijfers gaat zorgen? Ik heb zojuist effe bijgelezen wat ie gedaan heeft, en als ze dat allemaal in de TV uitzendingen stoppen denk ik toch echt dat er een hele boel mensen gaan afhaken...
Ik weet niet of ik het mag verklappen ... maar er is verzocht om dat niet te doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap niet dat DGK-redactie er niet voor zorgt dat de piano gemaakt wordt.... Zeker als JJ zo komt
aha... door jou zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag verklappen ... maar er is verzocht om dat niet te doen
uh, door wie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag verklappen ... maar er is verzocht om dat niet te doen
Nee ... had ik maar het nummer.quote:
Komt zometeen binnenquote:
Judith heeft een weloverwogen keuze gemaakt om vandaag dus juist wel te verschijnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef Mika25 het volgende:
Als de piano niet gemaakt wordt moet Judith gewoon opstappen. Ik begrijp zowiezo niet dat er nog personeel is dat met dit programma geassocieerd wilt worden.
ze zegt dat denk ik omdat ze fout geïnformeert is, door oa. Jaap en Brianquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net in het updates topic dat Amanda heeft gezegd dat Huub er al wel 60x had uitgemoeten? Dus eergisteren lag ze nog met hem te tongen in het gras buiten en dan nu zo'n opmerking? Wat is het toch ook een verschrikkelijk kind.
Past daar nog bezoek bij ook?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Amanda bezoek ontvangt in haar bikini.......
idd dat kan ze beter in d'r blote reet doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Amanda bezoek ontvangt in haar bikini.......
Dan nog gooi je er niet zo'n opmerking in toch? Die nacht buiten zei ze nog dat ze veel om hem gaf.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef proh het volgende:
[..]
ze zegt dat denk ik omdat ze fout geïnformeert is, door oa. Jaap en Brian
Onterecht ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:25 schreef Yollie het volgende:
Jaap en Huub moeten het wsl goed gaan maken.
Sturing van de redactie let maar op!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef noekje het volgende:
Gaat Jaap nog proberen om samen te werken met Huub? Dat was toch ook een plan van hem.
Niet gestuurd of gescript ....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
jaap en huub praten over wegstemmen van anderen, en proberen tot elkaar te komen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet gestuurd of gescript ....
Super geloofwaardig dit gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |