Ok dus duidelijk niets aan de hand gweest en geen reden voor Huub om weg te moeten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Jaap is gezien na de kopstoot zonder bloedlip...
Maar hij is ook gezien VOOR de kopstoot MET bloedlipquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Is that right?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Juffrouw Pannehoer!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:02 schreef itsme het volgende:
Maar de febo kennende zullen ze Huub wel straffen.![]()
Hopelijk doet deze het beter http://www.youtube.com/watch?v=63lUqbLtTNMquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was die Huubmoe was. 'k Heb het filmpje niet gezien want hij blijft erg hangen. Maar ik vind alles best als Huub maar wat tegengas krijgt in welke vorm dan ook, zal het programma een andere draai geven want dat is heel erg nodig.
Als je het zo bijna zeker weet, waar zet je er dan niet ff bij waar het dan door kwamquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lipwond kwam volgenmij heel ergens anders door.Ben ik bijna zeker van.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Maar hij is ook gezien VOOR de kopstoot MET bloedlip
Ik word niet goeddd![]()
Aangezien ik vlak na dat hele Huub en Jaap gebeuren nog niets aan zijn lip zag en zo iets volgensmij ook niet veroorzaakt kan zijn door dingen die Huub heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo bijna zeker weet, waar zet je er dan niet ff bij waar het dan door kwam
Eerst lees ik dat hij na die kopstoot nog niks had (anderen zeggen weer van wel).quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aangezien ik vlak na dat hele Huub en Jaap gebeuren nog niets aan zijn lip zag en zo iets volgensmij ook niet veroorzaakt kan zijn door dingen die Huub heeft gedaan.
Als dat een kopstoot is dan waren Jaap en Brian al een tijdje uit de kooi gestuurd. En al was het wel een kopstoot. Huub=cool dus blijft in DGKquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst lees ik dat hij na die kopstoot nog niks had (anderen zeggen weer van wel).
Dan lees ik, voor die kopstoten had hij ook al bloed
Het kan echtwel door huub gekomen zijn hoor, vooral die eerste koptoot kan het veroorzaakt hebben...
Maar al die tegenstrijdige berichten 'toevallig' in het voordeel van huub zijn natuurlijk om van te smullen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |