Heb ik vanavond toch nog gelachen. Wat een slechte aflevering zegquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar goed dat zijn ouders hem geen Ad-Rem hebben genoemd
Eenschquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:25 schreef ThaSandman het volgende:
Hoe kunnen jullie Ad-Just nu al afschrijven? Ik vond hem niet goed vandaag, maar komop zeg. Het is de eerste keer dat hij meedoet. Over een aantal afleveringen kun je hem pas beoordelen. Ik vond hem trouwens wel grappig met die onderwaterdocumentaire.
Ja da's wel jammer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:35 schreef SiGNe het volgende:
Alleen jammer dat we daar de tijd niet voor krijgen, hij komt niet meer terug begreep ik uit eerdere posts
Ik neem aan dat dit niet het laatste seizoen is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:35 schreef SiGNe het volgende:
Alleen jammer dat we daar de tijd niet voor krijgen, hij komt niet meer terug begreep ik uit eerdere posts
Waarom zopuden ze hem volgend seizoen nog laten terugkomen, als hij nu al niet aan bod komt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:48 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet het laatste seizoen is.
Die laatste heb je nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:48 schreef Cerubo het volgende:
Ad-Just past er totaal niet bij. Hoort niet bij de groep, is veel te lang en heeft te weinig leuke grappen. Bij uitzendinggemist staat zijn naam er al niet meer bij: Ruben van der Meer, Tijl Beckand, Ruben Nicolai, Jeroen van Koningsbrugge en Jandino Asporaat improviseren er lustig op los.
Ad Just was de reden dat ik bijna was weggezapt, totaal geen toegevoegde waarde, veel te gedwongen en die kop (dat laatste kan ie niet helpen natuurlijk)quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Ad_just is een stuk beter dan Ruben Nicolai en ik vind Tijl ook erg sleets.
Ad Just had gisteravond de meest originele inbreng.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je dat ik me kan concentreren dan met die ongein?
smquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dat nou laats met Ruben van de Meer die Patriek sloeg? Baldadigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |