Das wel heel wildquote:
zeg je gewoon dat je die bus 's middags niet kunt pakken, omdat je dan al weg moet zijn. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef Etcetera het volgende:
ik had m'n SLB'er gemaild dat ik ws niet naar school kom maandag
mailt hij terug: 'ja maar de bussen rijden wel in de spits'
ik ga echt niet tot 4u wachten tot ik weer naar huis kan voor 1 lullig lesuurtje
Ben je nou niet jaloers?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Das wel heel wild
Ik ga naar de heren van Schultenbrau live![]()
heb teruggemaild dat ik dan tot 4u moet wachten, is hij dan nog niet tevreden zeg ik idd dat ik al terug moet zijn om 2u ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeg je gewoon dat je die bus 's middags niet kunt pakken, omdat je dan al weg moet zijn. Probleem opgelost
De vrienden van Amstel live maar dan anders, dus?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Schultenbrau is een merk, net als heineken, maar dan low class. En je raad het al, de bandjes die spelen zijn ook iets minder van naam, maar wel tof
Zijn er al zoveel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
En oh ja, ik ben behoorlijk jaloers, maar ik heb vanmiddag al een tijdje hangend op een bank doorgebracht. Ik kan niet eens in de achtertuin zitten vanwege de vliegen
Er spelen imo 2 toffe bandjes en het is altijd supergezellig op zulke avonden. En morgen hoef ik niet te voetballen, dus kan ik morgen rustig revaliderenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De vrienden van Amstel live maar dan anders, dus?
Klinkt best leuk
500 per vierkante meter geveloppervlakquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn er al zoveel?Das ook niet leuk
Geteld?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
500 per vierkante meter geveloppervlaken als je een deur opent komn ze gezellig allemaal in beweging
Ja die zijn er wel, maar wie verwacht er nu in april al zoveel van die beesten. Geen winter en warm voorjaar en je hebt ze dus blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef Etcetera het volgende:
zijn er geen spray middeltjes? die ook nog een beetje gezond zijn natuurlijkandrs val je er zelf ook bij flauw, kan niet echt de bedoeling zijn
Pepper en Salt dan he, en anders gewoon Kees, zo heet de onze ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
Pepper, is dat een leuke kattennaam? Ik probeer het erdoor te krijgen, Pepper en Guusje, maar dat laatste is bij voorbaat al afgekeurd![]()
Pepper en Spreequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pepper en Salt dan he, en anders gewoon Kees, zo heet de onze ook
Of pepper en oniquote:
Meneer en Mevrouw Jansen vind ik ook nog steeds leuk. "Meneer en Mevrouw Jansen, kom onder die auto vandaan!"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
ik ben van plan om mijn latere kat heel gewoon Poes te gaan noemen. of het nou een poes of een kater is, Poes vind ik een leuke naam
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meneer en Mevrouw Jansen vind ik ook nog steeds leuk. "Meneer en Mevrouw Jansen, kom onder die auto vandaan!"
Clichénaam #1.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
Pepper, is dat een leuke kattennaam?
Maar Pepper is leuk, die 3 nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Clichénaam #1.
Gedeelde plaats met Pluis, Droppie en Simba.
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga er weer vandoor, eerst ff een biertje doen bij vrienden.
Bank hang ze vanavond, of wat je dan ook gaat doen
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom geef je een kat een naam? daar luisteren ze toch niet naar....
Váááge kaft en titel, maar klinkt wel interessantquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]geweldig boek.
Echt een aanrader. Geschreven vanuit het oogpunt van een 15 jarig autistisch jongetje. Moet er elke keer zo om lachen.
'Ik vind mensen verwarrend. Dat is vooral om twee redenen. De eerste reden is dat mensen veel praten zonder woorden te gebruiken. Siobhan zegt dat het een heleboel verschillende dingen kan betekenen als je één wenkbrauw optrekt. Hek kan betekenen 'ik wil seks me je doen' en het kan ook betekenen 'wat je net zei vind ik heel dom'.
![]()
![]()
![]()
ja, 't begint met die hond die vermoord is. En de hoofdpersoon gaat dan onderzoeken wie het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Váááge kaft en titel, maar klinkt wel interessant
10 keer geklaagdquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:Top 10 posts per subforum van Supersheep
Positie, aantal posts, subforum
01. 5417 MEN - Mens erger je niet
02. 0110 ONZ - Onzin voor je leven!
03. 0085 R&P - Relaties & Psychologie
04. 0082 MUZ - Muziek
05. 0045 GC - General Chat
06. 0033 TV - Film, Tv & Radio
07. 0018 V&A - Vraag & Aanbod
08. 0010 KLB - Klaagbaak
09. 0008 US - FOK!Userfoto's
10. 0006 CUL - Culinesse à gogo
Duidelijk een nummer 1
Zal hem (proberen te) onthoudenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, 't begint met die hond die vermoord is. En de hoofdpersoon gaat dan onderzoeken wie het gedaan heeft.![]()
Het is zo geniaal geschrevenMaar dat niet alleen: het is ook een eye-opener..hoe vreemd de wereld soms is. Dat wordt wel heel duidelijk als je het bekijkt vanuit zijn perspectief.
![]()
Dat wou ik ook aanvragen, maar ik durfde nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:Top 10 posts per subforum van Supersheep
04. 0082 MUZ - Muziek
08. 0010 KLB - Klaagbaak
Duidelijk een nummer 1
Zo..snel besteld via Bolquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]geweldig boek.
Echt een aanrader. Geschreven vanuit het oogpunt van een 15 jarig autistisch jongetje. Moet er elke keer zo om lachen.
'Ik vind mensen verwarrend. Dat is vooral om twee redenen. De eerste reden is dat mensen veel praten zonder woorden te gebruiken. Siobhan zegt dat het een heleboel verschillende dingen kan betekenen als je één wenkbrauw optrekt. Het kan betekenen 'ik wil seks met je doen' en het kan ook betekenen 'wat je net zei vind ik heel dom'.
![]()
![]()
![]()
Waar vindt je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:Top 10 posts per subforum van Supersheep
04. 0082 MUZ - Muziek
08. 0010 KLB - Klaagbaak
Duidelijk een nummer 1
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..snel besteld via Bol![]()
In zo'n zelfde categorie een GE-WEL-DIG boekje:
"Beyond the great indoors"
[afbeelding]
Het verhaal wordt verteld door de hoofdpersoon die zich allerlei dingen inbeeldt. Hij heeft pleinvrees, telefoonvrees, mensenvrees...eigenlijk vrees voor alles. Nadat hij een tijdje is opgenomen in een gesticht mag hij gaan samenwonen met zijn kamermaat uit het gesticht. En die is natuurlijk ook niet helemaal honderd.
Samen gaan ze het leven ontdekken. Echt lachen
http://www.fantasticficti(...)nd-great-indoors.htm
Eng hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wou ik ook aanvragen, maar ik durfde niet
Die heb ik even in m'n lijstje gezetquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..snel besteld via Bol![]()
In zo'n zelfde categorie een GE-WEL-DIG boekje:
"Beyond the great indoors"
[afbeelding]
Het verhaal wordt verteld door de hoofdpersoon die zich allerlei dingen inbeeldt. Hij heeft pleinvrees, telefoonvrees, mensenvrees...eigenlijk vrees voor alles. Nadat hij een tijdje is opgenomen in een gesticht mag hij gaan samenwonen met zijn kamermaat uit het gesticht. En die is natuurlijk ook niet helemaal honderd.
Samen gaan ze het leven ontdekken. Echt lachen
http://www.fantasticficti(...)nd-great-indoors.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |