was het een leuk vrijgezellenfeest? Lijkt me echt vreselijk namelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik typ te langzaam![]()
was het leuk in de stad? ben vorige week vrijdag nog uit geweest in Groningen. had een vrijgezellenfeest.
ja was erg gezellig. Waarom is dat vreselijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
was het een leuk vrijgezellenfeest? Lijkt me echt vreselijk namelijk
Wat hebben jullie gedaan???!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja was erg gezellig. Waarom is dat vreselijk![]()
Is toch leuk om een beetje lol te maken en de aanstaande bruidegom voor lul te zetten![]()
nah ligt eraan van wie die bruiloft isquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan???!![]()
Mwa, het vrijgezellenfeest misschien niet, maar bruiloften
.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah ligt eraan van wie die bruiloft is![]()
hij is 's ochtends ontvoerd in utrecht, in een trouwjurk gehesen, naar drenthe gereden, volgegoten met advocaat, in een aanhanger door het dorp gereden, naar groningen vervoerd, gelasergamed, uit eten geweest, bordesscene gedaan, de kroeg in geweest.
af en toe mag je je best weer een klein kind voelen![]()
ik heb er niet zo veel mee. Hoef later zelf ook niet zo nodig. De huwelijksreis daarentegenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah ligt eraan van wie die bruiloft is![]()
Wat is er mis met mijn hanghouding op het werk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smiecht, eerder thuis zijn dan ik klaar ben met werken![]()
Leuke houding heb je overigens als je zit te werkenIk hang meestal op een andere manier in die stoelen
Niks, maar ik gebruik meestal de rugleuning om met m'n rug tegen te zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn hanghouding op het werk?![]()
Ik wil nog wel eens wat onderuit zakken ja. Vooral op zondag als ik zaterdagavond ben uitgeweest lig ik soms bijna onder mijn bureau.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niks, maar ik gebruik meestal de rugleuning om met m'n rug tegen te zitten
Dat doe ik ook wel es, dat ik nauwelijks met m'n hoofd boven het bureau uit komquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wat onderuit zakken ja. Vooral op zondag als ik zaterdagavond ben uitgeweest lig ik soms bijna onder mijn bureau.![]()
Dát wilde ik nog kopen! Een vliegerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je, eigenlijk heb ik zin om te vliegeren. Heb hier alleen geen vlieger
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat dusquote:
quote:
quote:
Dat moeten we nog afwachten, hè. Gister wilde een van de twee al niks drinken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig ben je beter met mensen dan met planten anders zat je zo zonder werk
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
nu op Net5, een stel waarvan de vent echt verslaafd is aan WoW, hij negeert z'n vrouw en kind bijna compleet. toen ze lag te bevallen is hij naar huis gegaan om te douchen en heeft ook nog even 3u WoW gespeeld![]()
![]()
![]()
Ik vind het een leuk spel, echt waar, en mijn vriend ook, maar dat gaat écht te ver![]()
Ik wist hetquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!
dus ik zo achter de computer:![]()
kut
Daarna computer uit gezet en donderdag heel even doorgelezen en vanmorgen.![]()
Liefquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Elmo is coolquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
'elmo vliegt hoog, elmo vliegt laag'
Neequote:
En we leefden allemaal zo meequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:41 schreef Nesle het volgende:
KAMPIOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENEEEEH KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH OLÉ OLÉ OLÉEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en nu ga ik naar een feest
Ik voel me gewenstquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik voel me zo verdomd alleen....
Edit: Oooh B. is er![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik voel me gewenst
Moet alleen wel zo eten
Hoorde zo'n gerucht dat ADSL afdeling misschien naar Grunn ging ? Iets over gehoord of is het bullshit?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wat onderuit zakken ja. Vooral op zondag als ik zaterdagavond ben uitgeweest lig ik soms bijna onder mijn bureau.![]()
had je maar wel moeten posten, hadden we je kunnen waarschuwenquote:
Ik ga bankhangen. Wild hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
nog wilde plannen voor vanavond hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |