Ja groep 3 is ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
welke klas wil je graag les gaan geven?![]()
Groep drie vond ik echt
Muzzy?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja groep 3 is ookElke groep heeft wel wat. Ik vind Engels geven aan kleine kinderen heul leuk, maar op mijn school doen ze dat pas in groep 7/8.
Ik ben een groot voorstander ervan om kleine kinderen ook al op spelenderwijs Engels te geven omdat ze dan in hun taalgevoelige periode zitten, weejewel
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja groep 3 is ookElke groep heeft wel wat. Ik vind Engels geven aan kleine kinderen heul leuk, maar op mijn school doen ze dat pas in groep 7/8.
Ik ben een groot voorstander ervan om kleine kinderen ook al op spelenderwijs Engels te geven omdat ze dan in hun taalgevoelige periode zitten, weejewel
![]()
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 01:14 schreef Soempie het volgende:
Yuri, dat figuurtje uit je ava, komt ie uit Pokémon?
Hahaha ja ik ook... Vooral die vrouw: "Ja, dat zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen"quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef Etcetera het volgende:
noooooooooooooooooooo MUZZY![]()
![]()
ik heb zo'n ontzettende bloedhekel aan die klotereclame he![]()
oh, sorriequote:
ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook... Vooral die vrouw: "Ja, dat zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen"
Dankzij Muzzy blablaaaaaaaaaaah![]()
Cartoon Network!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Etcetera het volgende:
ja inderdaad![]()
en dan is het ook nog eens dramatisch slecht jarentachtig getekend
ik zet m'n kinderen dan liever voor Cartoon Network dan voor Muzzy
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Wat een talent!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Zegt zij met een elmo avatarquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Etcetera het volgende:
Dragon Ball Z
en dan zeg je wat van Oprah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |