quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar duik ik ook zo in
Knap hoor trouwens, je hebt gewoon héél topic nr. 112 gemist
84 en 85quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:03 schreef Soempie het volgende:
ik vroeg me al af of ik eerder een topic heb gemist
vast niet..
neequote:
Trusten Soempquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:53 schreef Mikkie het volgende:
Overigens had ik personeelsfeest vanavond...alleen de bedrijfsleider, m'n beste vriendin (en collega) en ik waren niet dronken, de rest kon amper mee rechtop staan...
Had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga die zuipschuiten allemaal de hele dag op stang jagen![]()
![]()
hoe los jij het op dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:54 schreef Jojoortje het volgende:
"Lerares bindt benen leerling vast"
It wasn't me![]()
hee, alles goed met jou?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef Homdeck het volgende:
moggu
ja prima. ik dacht ik kom even weer langs.quote:
ik zal het welkomstcomité in m'n eentje doen:quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja prima. ik dacht ik kom even weer langs.
balen..eerder kon je onder werktijd toch op Fok! ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:19 schreef Homdeck het volgende:
Aaah das lief![]()
![]()
ik heb het een beetje te druk door de week![]()
dat doe ik eigenlijk nog maar zelden. ten eerste omdat ik het eigenlijk niet vind kunnen en ten tweede omdat ik het te druk heb.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
balen..eerder kon je onder werktijd toch op Fok! ?
Kom je naar de meeting?![]()
![]()
Goed zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat doe ik eigenlijk nog maar zelden. ten eerste omdat ik het eigenlijk niet vind kunnen en ten tweede omdat ik het te druk heb.
't Is altijd wat met jou, hè..quote:Ik vier mijn verjaardag de 26e, ben een dag later jarig![]()
ja en dat terwijl ik maar 1 dag per jaar jarig benquote:
je doet het er gewoon omquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja en dat terwijl ik maar 1 dag per jaar jarig ben![]()
quote:
ik weet het nog niet. Ben dan wel vrij, maar moet nog even vragen of ik van zaterdag op zondag bij een vriend kan slapen. Ligt er aan of hij thuis is dan of niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:34 schreef Homdeck het volgende:
ga jij wel dan? ik zie nog niet erg veel animo in de OP![]()
allereerst dezelfde vraag aan jouquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef Homdeck het volgende:
ah afwachten dan maar. en anders kun je misschien wel bij een medemeeter slapen....
ga je dit weekend nog wat leuks doen?
ah ik moet eerstquote:
ik typ te langzaamquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb afgesproken in de UB. Gisteravond de stad in geweest. Ik netjes op tijd terug en niet veel gedronken, maar de mensen met wie ik af heb gesproken haken dus af, omdat ze een kater hebben![]()
Moet nog een cadeautje kopen voor m'n nichtje. Morgen haar verjaardag in N-H.
En vanavond de laatste volleybalwedstrijd van dit seizoen.
welke club heb je het over?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah ik moet eerst![]()
vanmiddag wil ik eigenlijk naar het voetbalveld. mijn cluppie moet in friesland dus dat is wel een teringeind rijden, maar aangezien ze kampioen kunnen worden wil ik wel heen.
Als ze kampioen worden zal ik wel in de kantine en kroeg belanden en om 12 uur dronken op bed liggen denk ik![]()
Als ze geen kampioen worden gaan we vanavond even potje kaarten en daarna nog wat drinken in de kroeg.
Morgen ga ik uitrusten, wielrennen kijken, langs de lijn luisteren en een beetje fokken.
Nu jij![]()
Met een soort personeelsfeest heb ik het ook op een zuipen gezet, heb maar hetzelfde tempo aangehouden als m'n directe baas en die lustte ook wel watquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:53 schreef Mikkie het volgende:
Overigens had ik personeelsfeest vanavond...alleen de bedrijfsleider, m'n beste vriendin (en collega) en ik waren niet dronken, de rest kon amper mee rechtop staan...
van mijn woonplaats waar een aantal vrienden van me in spelenquote:
Neleos en ik hebben allebei wel slaapplekken, Neleos woont dichter bij het centrum en van mij weet je de straat waar ik woonquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik weet het nog niet. Ben dan wel vrij, maar moet nog even vragen of ik van zaterdag op zondag bij een vriend kan slapen. Ligt er aan of hij thuis is dan of niet.En of ik er dus wat dagen met hem aan vast kan plakken.
Leek hem tof, maar z'n planning gaat niet verder dan een week.
![]()
Ja, was erg leuk. Was met een vriendin en we hebben met z'n tweeën erg gelachen. Kwamen twee jongens tegen namelijk en ontzettend lopen ouwehoeren. Die twee wisten echt niet wat ze nou moesten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik typ te langzaam![]()
was het leuk in de stad? ben vorige week vrijdag nog uit geweest in Groningen. had een vrijgezellenfeest.
Niet stom bedoeld, maar ik heb een hekel aan slapen bij andere mensen. Er is maar een handje vol mensen bij wie ik wel wil logeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neleos en ik hebben allebei wel slaapplekken, Neleos woont dichter bij het centrum en van mij weet je de straat waar ik woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |