Dan voel je je wel gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He, zo krijg ik ook nooit een welkom-terug-comité
Tofquote:
wacht maar tot jij ligt te bevallen..quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
nu op Net5, een stel waarvan de vent echt verslaafd is aan WoW, hij negeert z'n vrouw en kind bijna compleet. toen ze lag te bevallen is hij naar huis gegaan om te douchen en heeft ook nog even 3u WoW gespeeld![]()
![]()
![]()
Ik vind het een leuk spel, echt waar, en mijn vriend ook, maar dat gaat écht te ver![]()
oh nee dat weet ik 100% zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
wacht maar tot jij ligt te bevallen..![]()
oh dat gebeurt maar zeer zelden hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:50 schreef Soempie het volgende:
ik bedoel, hij valt ook al in slaap achter de computer![]()
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:49 schreef Etcetera het volgende:
heb je niet meegelurkt trouwens?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!
dus ik zo achter de computer:![]()
kut
quote:Daarna computer uit gezet en donderdag heel even doorgelezen en vanmorgen.![]()
Ik vond het ook een hele prestatiequote:
oef, nou, ik heb over een paar weken tentamensquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:00 schreef Etcetera het volgende:
dat doe ik sowieso wel, dat lezen
ben bezig in Jane Eyre
heb je nog tentamens binnenkort? moet er dan weer een weddenschap komen![]()
![]()
![]()
ik hoop het toch niet
hee jojoooooorrrr!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:02 schreef Jojoortje het volgende:
Soempie is back
Bruiloft was leuk!
En bessen is jamjam!![]()
dan heb ik wel het voordeel van moeten reizen met de busquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
oef, nou, ik heb over een paar weken tentamensMoet er dan wel hard voor aan de bak.
![]()
![]()
Ik las ook altijd veel, maar sinds vorig jaar juli is dat echt heel veel minder geworden. Precies toen ik de akq ontdekte![]()
ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soemp, ben blij dat je er weer bent...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |