In de 4e. 2 jaar terug dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef Nesle het volgende:
Wanneer heb je het dan afgesloten?
dat had ik al gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zet het anders in de Wiki, komt het met het volgende deel wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog niet helemaal bekend, maar zal niet heel druk worden. Mogelijk terrasje/poolen, bowlingbaan is een beetje uit de buurt van het centrumquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe laat begint de meet eigenlijk en wat gaan we smiddags doen> of is dat nog nie bekend?
waarom zet je het niet in de op dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat had ik al gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar dat postte je nadat ik het voorsteldequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat had ik al gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat ik eerst de OP probeerde aan te passen maar dat wilde niet (zoals wel vaker) en toen de wiki maar heb gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zet je het niet in de op dan?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat ik niet helemaal zeker wist of je kwam of niet. Neleos en ik hadden al ingeschat van welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch handig zo'n Wiki, kan je dingen in de OP zetten zonder een topic te openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
!PLEHquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
naar aanleiding van deze post heb ik het gedaan hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Bert Visscher grap, uit de show "Voor ons hoeft het niet"quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:09 schreef Etcetera het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
and yet again:quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bert Visscher grap, uit de show "Voor ons hoeft het niet"
Dan laat hij foto's maken met een bordje met HELP! er op. Dat komt op de foto te staan als pleh, en dan moet hij nieuwe foto's makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
and yet again:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ken veel van Bert VIsscher, maar onthoud niet allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik begrepen, en dank jequote:was trouwens bedoeld alsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat jij me op wiki weesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan laat hij foto's maken met een bordje met HELP! er op. Dat komt op de foto te staan als pleh, en dan moet hij nieuwe foto's maken
Dat jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:38 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht, is dat in dat fotohokje?
of is dat weer een andere show van 'mom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik bedoel die ene dat hij op een station staat en weg wilJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hij zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop