Dan voel je je wel gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He, zo krijg ik ook nooit een welkom-terug-comité
Tofquote:
wacht maar tot jij ligt te bevallen..quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
nu op Net5, een stel waarvan de vent echt verslaafd is aan WoW, hij negeert z'n vrouw en kind bijna compleet. toen ze lag te bevallen is hij naar huis gegaan om te douchen en heeft ook nog even 3u WoW gespeeld![]()
![]()
![]()
Ik vind het een leuk spel, echt waar, en mijn vriend ook, maar dat gaat écht te ver![]()
oh nee dat weet ik 100% zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
wacht maar tot jij ligt te bevallen..![]()
oh dat gebeurt maar zeer zelden hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:50 schreef Soempie het volgende:
ik bedoel, hij valt ook al in slaap achter de computer![]()
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:49 schreef Etcetera het volgende:
heb je niet meegelurkt trouwens?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!
dus ik zo achter de computer:![]()
kut
quote:Daarna computer uit gezet en donderdag heel even doorgelezen en vanmorgen.![]()
Ik vond het ook een hele prestatiequote:
oef, nou, ik heb over een paar weken tentamensquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:00 schreef Etcetera het volgende:
dat doe ik sowieso wel, dat lezen
ben bezig in Jane Eyre
heb je nog tentamens binnenkort? moet er dan weer een weddenschap komen![]()
![]()
![]()
ik hoop het toch niet
hee jojoooooorrrr!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:02 schreef Jojoortje het volgende:
Soempie is back
Bruiloft was leuk!
En bessen is jamjam!![]()
dan heb ik wel het voordeel van moeten reizen met de busquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
oef, nou, ik heb over een paar weken tentamensMoet er dan wel hard voor aan de bak.
![]()
![]()
Ik las ook altijd veel, maar sinds vorig jaar juli is dat echt heel veel minder geworden. Precies toen ik de akq ontdekte![]()
ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soemp, ben blij dat je er weer bent...![]()
Ja groep 3 is ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
welke klas wil je graag les gaan geven?![]()
Groep drie vond ik echt
Muzzy?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja groep 3 is ookElke groep heeft wel wat. Ik vind Engels geven aan kleine kinderen heul leuk, maar op mijn school doen ze dat pas in groep 7/8.
Ik ben een groot voorstander ervan om kleine kinderen ook al op spelenderwijs Engels te geven omdat ze dan in hun taalgevoelige periode zitten, weejewel
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja groep 3 is ookElke groep heeft wel wat. Ik vind Engels geven aan kleine kinderen heul leuk, maar op mijn school doen ze dat pas in groep 7/8.
Ik ben een groot voorstander ervan om kleine kinderen ook al op spelenderwijs Engels te geven omdat ze dan in hun taalgevoelige periode zitten, weejewel
![]()
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 01:14 schreef Soempie het volgende:
Yuri, dat figuurtje uit je ava, komt ie uit Pokémon?
Hahaha ja ik ook... Vooral die vrouw: "Ja, dat zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen"quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef Etcetera het volgende:
noooooooooooooooooooo MUZZY![]()
![]()
ik heb zo'n ontzettende bloedhekel aan die klotereclame he![]()
oh, sorriequote:
ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook... Vooral die vrouw: "Ja, dat zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen"
Dankzij Muzzy blablaaaaaaaaaaah![]()
Cartoon Network!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Etcetera het volgende:
ja inderdaad![]()
en dan is het ook nog eens dramatisch slecht jarentachtig getekend
ik zet m'n kinderen dan liever voor Cartoon Network dan voor Muzzy
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Wat een talent!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Zegt zij met een elmo avatarquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Etcetera het volgende:
Dragon Ball Z
en dan zeg je wat van Oprah![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en de mijne.
Hij:
die van jou is mooier![]()
Maar ik ben al aan het kleuren toe![]()
![]()
Ik:![]()
Hij is tof![]()
Elmo roeleertquote:
dat jij dat wel weet en ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
'elmo vliegt hoog, elmo vliegt laag'
6quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
6![]()
Hij was een beetje ziekig vandaag. Zat als een hoopje op de bank en wilde eerst met niemand praten. Maar binnen no time dikke lol. Draak nagedaan en hij in z'n ridderpak aanvallenEcht geweldig.
Ouders komen thuis: hij weer zielig doen op de bank![]()
![]()
Jij bent ook geen elmo fanquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat jij dat wel weet en ik niet
wat zegt dat over jou
wat zegt dat over mij
ik ben ontzettend Elmo fanquote:
* yuri Heeft nu dat deuntje in z'n hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben ontzettend Elmo fan
This is a song, lalalalaaaa, Elmo's soooong
ik kijk alleen geen sesamstraat meer
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* yuri Heeft nu dat deuntje in z'n hoofd![]()
Het blijft verdacht still?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kleurplaat overgetrokken zeker?![]()
![]()
![]()
wie zwijgt stemt toe hequote:
komen er vanzelf wel meer. Ik weet het bijvoorbeeld nog niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Komen er nu trouwens maar 3 mensen naar de meet?![]()
Maar ik weet wel dat je gewoon komtquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
komen er vanzelf wel meer. Ik weet het bijvoorbeeld nog niet.
Heequote:
Slappe hap!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef Soempie het volgende:
Etcetera, wanneer gaan we B&J eten in het park?![]()
![]()
Daar duik ik ook zo inquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee![]()
Waarom niet lekker naar bed dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |