zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
Heb foto's gekregen van mn PWS presentatie. Sta er slim op jongeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu wel, maar ik had het samen met economie en daar had ik nou net even een wat hoger cijfer voor nodigquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sexy hequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Toffe jas!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
superquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sexy heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, zag het ook net. Is toevallig, tijdens een tekenles op het bord geschreven (tekenlokaal).quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
superom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha, ik zie moulin rouge op het bordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
duits is bahquote:
Duits is een 9.2 op mijn eindlijstquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
duits is bahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
studiequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Duits is een 9.2 op mijn eindlijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WOWquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Duits is een 9.2 op mijn eindlijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik woon dan ook op 10 minuten van de grens. Maar tis echt heel makkelijk, ben het alweer voor een groot deel kwijt, daar baal ik vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef Nesle het volgende:
ik vind leren helemaal niet zo erg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
WOWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de 4de kon ik eindelijk duits laten vallen en nu heb ik het weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik woon dan ook op 10 minuten van de grens. Maar tis echt heel makkelijk, ben het alweer voor een groot deel kwijt, daar baal ik vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, heb ik .quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef Nesle het volgende:
Ja maar jij hebt het toch ook al afgesloten? Of heb ik dit nu misom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop