Nog steeds 4, en ze liggen allemaal in bedquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
En hoeveel kinderen heb je nu? Nog steeds 4?
Lekker vroeg alquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog steeds 4, en ze liggen allemaal in bed.
Hadden ze maar niet moeten proberen om mij nog ff stippelstapelgek te makenquote:
Okequote:
Avondquote:
Echt welquote:
Het lukte ze nog ook bijna hequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet moeten proberen om mij nog ff stippelstapelgek te maken(ze mogen nog lezen als ze dat willen, zolang ze maar op hun eigen kamer blijven
).
stippelstapelgek!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet moeten proberen om mij nog ff stippelstapelgek te maken(ze mogen nog lezen als ze dat willen, zolang ze maar op hun eigen kamer blijven
).
Jaquote:
Ze zijn aardig op wegquote:
Waarom zou ik moeten oppassenquote:
Omdat 'ie hoogstpersoonlijk Friesland komt afsteken ofzo...quote:
Anders pakt sinterklaas komende keer je speelgoed af jaquote:
En die geeft het aan mij, zodat ik mijn agressie erop af kan reageren met een mokerquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders pakt sinterklaas komende keer je speelgoed af ja
Zou dat lukken op een weercentrumquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
En die geeft het aan mij, zodat ik mijn agressie erop af kan reageren met een moker.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat 'ie hoogstpersoonlijk Friesland komt afsteken ofzo...
Van mij mag diequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders pakt sinterklaas komende keer je speelgoed af ja
Daar zit toch electronica in dat bij een goeie klap alle kanten op springtquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat lukken op een weercentrum
Dat zeg je nou wel, maar wat zal jij huilen als ie er vandoor gaat met je speelgoedquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
[..]
Van mij mag die
Hehehe ga je gang, ben er voor verzekerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar wat zal jij huilen als ie er vandoor gaat met je speelgoed
Die cams gaan dus ook mee he, samen met je computerquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hehehe ga je gang, ben er voor verzekerdcams staan dag en nacht op gericht
bewijsmateriaal heb ik
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die cams gaan dus ook mee he, samen met je computer
Dacht ik ookquote:
Hij zit nu heel stilletjes peentjes te zweten achter zijn pcquote:
Dat heb ik nou nog nooit iemand zien doen. Lijkt me vrij pijnlijk ook. Peentjes zijn nogal groot namelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zit nu heel stilletjes peentjes te zweten achter zijn pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |