Tot 15 procent wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Sommige wel sommige niet, sommige filialen hebben een kleine slijterij.
het staat iig niet in de schappen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef Slaapkopjes het volgende:
vodka
quote:
14,9%quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef -Marc- het volgende:
Nee, alles boven de 20% mag alleen in een slijterij verkocht worden.
Amstelveen, held!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef Slaapkopjes het volgende:
Hoi,
Verkopen ze vodka bij de Albert Heijn?
Het is nu bijna 8 uur en de drankwinkels gaan dicht (voordat ik er kan zijn)
Ik wil cocktails maken maar ik mis dus nog drankbehalve whisky die heb ik wel? Ik woon in amstelveen..
Dan zijn het mixdrankjes. Boven de 14,9% mag een supermarkt niet verkopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:03 schreef woutabest het volgende:
ik kan me vergissen maar ik dacht dat ik het hier bij de lokale AH heb zien staan
Maar TS wil cocktails maken. Sommige supermarkten hebben vruchten "drank" van 15 procent. Als je 1/3 van dat neemt is dat ideaal voor een tropisch iets met dit weerquote:
Helaasch nog geen subtropische temperaturen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar TS wil cocktails maken. Sommige supermarkten hebben vruchten "drank" van 15 procent. Als je 1/3 van dat neemt is dat ideaal voor een tropisch iets met dit weer![]()
Okay ga ik daar wel even langs, bedankt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Amstelveen, held!
Avondwinkel naast The Border krijg je alles mee, is ook redelijk betaalbaar. Anders PB je me maar
Dan loopt jou albert heyn een boete op van enkele tienduizenden euro's per dag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Calyx het volgende:
[..]
Hier bij de AH is het hoogste 18%, Martini dacht ik.
Zovaak martini gekocht bij de AHquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan loopt jou albert heyn een boete op van enkele tienduizenden euro's per dag.
Martini heeft een alcoholpercentage van 15%quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Calyx het volgende:
[..]
Hier bij de AH is het hoogste 18%, Martini dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |