FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / "Asmooh Style" Toyota Starlet P8 (Belgian Edition)
Mr_Moonvrijdag 20 april 2007 @ 19:06


Toyota Starlet, Belgiese uitvoerding.

Bouwjaar 1991, eerste toelating: 2004.
Motor Standaard: 2E-E
Versnellingsbak: 5bak.


Tuning / Styling doel: \"Asmooh STYLE\"

Buitenkant styling: 23" Velgen met Terreinbanden

Voorkant: Oude Rolls Royce style grill (niet die met omhooggaande en niet die langwerpige maar die er tussen)
geen booskijkers, wat dat is zo kampig.

Voorbumper: Niet te overdone, niet standaard: \"asmooh style\"

Kleur: Compleet kleur bijwerken, lekkere pimp roze spuiten, krasjes en dingetje wegwerken.

Zijkanten: zij kits, \"asmooh style\", Dubbele uitlaat \"asmooh style\", vette speakers aan de buitenkant

Motorkap: \"asmooh style\" motorkap met groot gat ed.

Onder de motorkap: 2E-E naar dikke amerikaanse V8 motor swap.
Complete blok van de grond af aan her opbouwen en tegelijk tunen

motorblok style moet chrome worden.

Binnenkant: orginele Toyota Leder stoelen / bank. Als ik deze kan vinden.
Denoods van de MR2

Op verzoek is mijn planning voor ombouw naar cabrio gestaakt, omdat hij zo een stuk unieker is en niet of bijna niet in belgie is te vinden. Vind ik dat een stuk interessanter, ik hou van uniek


Paar kleine dingetjes:

* Stuur bekrachtiging
* Centrale deur vergrendeling MET afstandsbediening
* Electrische ramen

Extra:

* Lambo deuren
* Neon
* Compleet nieuw speakerset buiten de auto

2 tweeters voor
2 speakers achter

Misschien zonde van mijn geld, misschien niet.
Het lijkt mij een zeer leuk project om te doen, het is geen opel en hij heeft totaal geen roest.

Bij motorswap laat ik nog meer dingen nakijken en eventueel goed maken indien nodig.

Reden van koop deze auto: het is een japanner en ik hoop dat ik er daardoor meer mee kan doen, maar dat merk ik later nog wel.

Eventueel later nog een plan om hem te upgraden naar een turbo blok.
Maar dit komt misschien later nog wel eens.
Als hij me na alle upgrades nogsteeds niet bevalt.


Uiteindelijke doel:


0 - 100 in 7.5s of sneller (V8 is standaard rettesnel)
Topsnelheid: 230/240 (standaard is 140)
Inhoud: 8 liter (standaard is 1296cc)


Misschien is het een onzinnig doel, misschien niet.

De basis van de auto is goed, de motor voor de swap is ook goed.


Nu nog kijken hoe snel hij kan.


Uiteindelijk wordt het misschien een \"zwaar\" getunde auto met bodykit, spoiler, chrome velgen en meer.

Budget: 645 ouwe belse franken

Maar dat is allemaal omdat IK het mooi vind



Zo dus:

Alexxxxxvrijdag 20 april 2007 @ 19:07
Gaaf project, deze ga ik volgen! Succes!
Borkydudevrijdag 20 april 2007 @ 19:13


Hulde
casejunkievrijdag 20 april 2007 @ 19:13
Ik neem aan de je een maximaal budget hebt van 1500 euro? En het motorblok scoor je voor 500 euro met versnellingsbak enzo?
Mr_Moonvrijdag 20 april 2007 @ 19:16
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef casejunkie het volgende:
Ik neem aan de je een maximaal budget hebt van 1500 euro? En het motorblok scoor je voor 500 euro met versnellingsbak enzo?
Budget: 645 ouwe belse franken

Maar ik ken een belg in Brussel die da wel goekoop kan doen...
blupvrijdag 20 april 2007 @ 19:17
LOL!
Pascal86vrijdag 20 april 2007 @ 19:21
Kan ik hem mischien van je over nemen?
Mr_Moonvrijdag 20 april 2007 @ 19:24
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Pascal86 het volgende:
Kan ik hem mischien van je over nemen?
Denk tog niet dak gek ben of zo! Dit is kei exclusief model. Zo'n Starlet Friend zie echt niet in Europa. Nee, die moet toch minstens 2000 euro opbrengen, en als ik de asbak leegmaak nog meer!
Tjabbovrijdag 20 april 2007 @ 19:38
y0 je kan vette tuning onderdelen van een paseo overzetten, wellicht zelfs de 1.5 motor
is op dezelfde basis gebouwd
RealZeusvrijdag 20 april 2007 @ 20:41
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:24 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Denk tog niet dak gek ben of zo! Dit is kei exclusief model. Zo'n Starlet Friend zie echt niet in Europa. Nee, die moet toch minstens 2000 euro opbrengen, en als ik de asbak leegmaak nog meer!
Als je de asbak dan ook nog schoonmaakt met een sopje dan doet 'ie zeker 2500 euro.


En vergeet niet de olie te verwisselen, dat scheelt echt heul veul pk's.

Tommy_Kuklinskivrijdag 20 april 2007 @ 20:58
dit is echt de shit
Mr_Moonvrijdag 20 april 2007 @ 21:15
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef Tjabbo het volgende:
y0 je kan vette tuning onderdelen van een paseo overzetten, wellicht zelfs de 1.5 motor
is op dezelfde basis gebouwd
1.5 motor?

5 liter V8 powaahh!
Mr.Adamsvrijdag 20 april 2007 @ 21:32
MikeyManvrijdag 20 april 2007 @ 21:36
Geen 10k audio?
Turquaz52vrijdag 20 april 2007 @ 21:46
I Dont Get It??
Mr_Moonvrijdag 20 april 2007 @ 23:54
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:36 schreef MikeyMan het volgende:
Geen 10k audio?
sjek de speakers in de deuren, man!
lipjezaterdag 21 april 2007 @ 08:23
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Mr.Adams het volgende:
Sloperzaterdag 21 april 2007 @ 10:24
2NutZzaterdag 21 april 2007 @ 12:21
flauw
TunersOnline.nlvrijdag 14 maart 2008 @ 11:28
is hij al af?
blupvrijdag 14 maart 2008 @ 14:42
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef TunersOnline.nl het volgende:
is hij al af?
Daklemvrijdag 14 maart 2008 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef TunersOnline.nl het volgende:
is hij al af?
Mr_Moonvrijdag 14 maart 2008 @ 15:41
TunersOnline.nl? Is dit je nieuwe kloon, Asmooh?
Welcome back
Hoe lang blijf je dit keer?
raulboulivrijdag 14 maart 2008 @ 16:24
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Turquaz52 het volgende:
I Dont Get It??
Je loopt achter... zelfs ik snap hem
D16TURBOOOOOvrijdag 14 maart 2008 @ 16:27
nee heb weer een ban, dus kom maar naar tunersonline.nl oid als je weer eens updates wat betreft projecten wil
Mr_Moonvrijdag 14 maart 2008 @ 17:26
no thanks...
Mex_vrijdag 14 maart 2008 @ 17:43
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:27 schreef D16TURBOOOOO het volgende:
nee heb weer een ban, dus kom maar naar tunersonline.nl oid als je weer eens updates wat betreft projecten wil
Ik zag het op HF, ben benieuwd hoe lang de boel heel blijft