Soms zijn we net mensenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Die modjes... helemaal zo gek nog niet!!![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Soms zijn we net mensen
Leuke vakantie gehad ?
Iemand moet het vragen: nog gescoord OA?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:47 schreef OA het volgende:
Zeker!![]()
Elke dag lekker weer gehad, beetje rond gekeken, op terrasjes gezeten...
Koffie genoeg gedronken!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iemand moet het vragen: nog gescoord OA?
quote:
dat is het betere levenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Elke dag lekker weer gehad, beetje rond gekeken, op terrasjes gezeten...
Ik was niet eerder thuis...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...!!!!! zit de hele tijd op je te wachten....![]()
en dan kom je als ik er ff niet ben...![]()
ook nog een roseetje gedronken bedoelt zequote:
Ik heb veel koffie/cappuchino gedronken en cruesli met cappuchinosmaak gevonden en meegenomen...quote:
Nederland neukt kwalitatief toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:53 schreef buzzer het volgende:
OA subtiele hint: FOK!tv - Nederland neukt te weinig
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb veel koffie/cappuchino gedronken en cruesli met cappuchinosmaak gevonden en meegenomen...![]()
Wat anders kan je bedoelen...?![]()
O ja, vriendin was ook mee, dus dat zat ook wel goed!![]()
Ohhw, je hebt een vriendin. Kijk, dat wisten we nog niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:53 schreef OA het volgende:
Ik heb veel koffie/cappuchino gedronken en cruesli met cappuchinosmaak gevonden en meegenomen...![]()
Wat anders kan je bedoelen...?![]()
O ja, vriendin was ook mee, dus dat zat ook wel goed!![]()
tegenwoordig welquote:
Pas 6 jaartjes ofzo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohhw, je hebt een vriendin. Kijk, dat wisten we nog niet.
En dat is maar goed ook.quote:
owwww dat is nog maar pasquote:
Zo. Dat ik daar even voor mag tekenen enzo.quote:
Vergeet niet je cadeautje te kopen hehquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef buzzer het volgende:
owwww dat is nog maar pas
OMG ik ben over 2 weken alweer 11 jaar getrouwd
Vind je het zo erg...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
owwww dat is nog maar pas
OMG ik ben over 2 weken alweer 11 jaar getrouwd
een Portugees cadeautjequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vergeet niet je cadeautje te kopen heh
Hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |