Het moest toch met een C beginnen, kunnen ze het wel Cora noemenquote:
Er zijn namen doorgegeven via Internet, daar gaat Ellen uit kiezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, hoe heet het veulentje?
Is dat een grap of zo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Johnny?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Klopt. Er ligt een prachtig uitgestrekte golfbaan naast.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Polonium-120 het volgende:
waarom hebben ze geen weiland voor die paarden? dat het gras altijd groener is bij de buren kunnen de paarden letterlijk nemen...
Amanda vanavond mss welquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef Liess het volgende:
Word dat beest alweer gedekt... laat t eens bijkomen van een zware bevalling
In dat geval kunnen ze der beter Amanda noemenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef Liess het volgende:
Word dat beest alweer gedekt... laat t eens bijkomen van een zware bevalling
WTF ik vraag gewoon hoe het paard heet, wat is hier dieronvriendelijk aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Is dat een grap of zo?
Houd je dieronvriendelijke humor voor je aub.
champagne was het toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het moest toch met een C beginnen, kunnen ze het wel Cora noemen![]()
Dank je. Ik had hier op gewacht .....quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
WTF ik vraag gewoon hoe het paard heet, wat is hier dieronvriendelijk aan![]()
![]()
Begreep hem ook al niet..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
Moet je eens tegen een volwassen paard proberen. LAFBEK!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik helemaal de kwijt klutsquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een volwassen paard proberen. LAFBEK!![]()
Wist je dat het terrein van de golfbaan vroeger ook bij de tuin van de villa hoorde ? De vorige eigenaar heeft 'n keer een deel van de grond verkocht, en daar is nu de golfbaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klopt. Er ligt een prachtig uitgestrekte golfbaan naast.
Ja zou ook kunnen. Hebben Brian en nena ook keer gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hadden toch afgesproken om samen op de bank te gaan slapen ?
Mijn streams doen het al vanaf dinsdag klotequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mijn streams doen het echt klote op dit moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |