Oké, dat ze er niet meer zijn zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeger had je wel paardenslagers. Paarden roepen tegenwoordig echter een zodanig sentiment op, dat handel in paardenvlees bijna helemaal is stilgevallen. Je komt nog wel eens paardenrookvlees tegen, veel meer eigenlijk niet meer.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je komt nog wel eens paardenrookvlees tegen,
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Mokum020 het volgende:
Jong paardenvlees is zeer mals waardoor het grootste deel van de achtervoet kan worden gegeten als biefstuk. Het wordt onder andere verwerkt in vleeskroketten, frikandellen, en in paardenrookvlees
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenvlees
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Mokum020 het volgende:
Jong paardenvlees is zeer mals waardoor het grootste deel van de achtervoet kan worden gegeten als biefstuk. Het wordt onder andere verwerkt in vleeskroketten, frikandellen, en in paardenrookvlees
Beetje erg laat, maar wat een mooie beelden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ellen vraagt of iedereen opzij wil gaan. De merrie is de eerste dagen een heel ander paard als ze tot nu toe kenden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das toch wel een objectieve getuige zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
AmanDel geeft toe dat Brian huub een klap gaf.
Als die bolle nu ff zegt wat Brian op bed zei..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Das toch wel een objectieve getuige zou ik zo zeggen
amanda voelt zich toch tot iedereen aangetrokken die haar een beetje meer aandacht geeft dan gebruikelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:53 schreef Liess het volgende:
Amanda geeft toch wel toe dat ze zich aangetrokken voelt tot Huub (niet met deze woorden)
Die toet wordt ook steeds boller, is het niet?quote:
Er gebeurt niet veel en allevier de streams bufferen voortdurend... misschien dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef getl0st het volgende:
Ligt het aan mij of is het een beetje stil hier?
Ik word schijtziek van al die cursussen en lessen en beauty dagenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef getl0st het volgende:
Ligt het aan mij of is het een beetje stil hier?
In Amsterdam is het nog wel te krijgen. At het vroeger vrij vaak paardenbiefstuk, erg lekker, goed mals stuk vlees.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is sowieso leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met opgestoken haar vind haar toch net iets leuker
Hoe was je date? (jullie zijn beide hele dag niet aanwezigquote:
Welnee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Waarom is Brian er nog niet uit? Ze hebben toch gevochten?
Wuahuaha was op school vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe was je date? (jullie zijn beide hele dag niet aanwezig)
Of heb je haar nog niet gevonden?
Als jij niet slaagt.. waag ik een kansquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
Wuahuaha was op school vandaag.
heb gezien dat ze net online was maar toen was ike rniet
gistere vroeg ze me hyves had ik gegeven maar ze heeft het volgens mij niet mee gekregen omdat ze offline was gegaan.So no i did not find my love yet
![]()
Dit zijn amateursquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Japio niet bij de fotografen zit. Hij doet verdomme toch een cursus fotografie.
dat zijn allemaal amateurs mannnnnnnquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Japio niet bij de fotografen zit. Hij doet verdomme toch een cursus fotografie.
Neej stouterd...she minequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij niet slaagt.. waag ik een kans![]()
Sjips, das waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |