Mag je met immuniteit een stemronde aanvragen? (Huub heeft de stemronde voor Jaap aangevraagd)quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Nicolaas heeft dan nog steeds immuniteit en mag zelf dan ook niet stemmen.
Alleen Nicolaas heeft de volgende stemronde nog immuniteit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mag je met immuniteit een stemronde aanvragen? (Huub heeft de stemronde voor Jaap aangevraagd)
Bedankt voor de info, ik had het niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef Charmian het volgende:
gatver hij heeft gewoon nog snot in z'n hand
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ik had het niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, deze heb ik ook net gevonden. Dat meisje die dit schrijft, Janena, ken ik nog van vroeger. Klein wereldje is het ook.
Hij at het niet op?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delen
Tijgerbalsemquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft plekken op zijn borstkas en ze denken dat het van ontharen komt wat Amanda gedaan heeft. Wat te denken van dat spul wat hij zelf op zijn borstkas heeft gesmeerd.
Ik zit net een appelkoek weg te werken...bedankt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delen
Je bent wel erg met DGK bezig he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ... de dames kunnen een nieuw slachtoffer aan hun lijst toevoegen... jaap klaagt over zijn huid na de behandeling van dob... zijn huis is hier en daar geïrriteerd...
Da's toevallig, ik heb ook net een appelkoek opquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit net een appelkoek weg te werken...bedankt!![]()
Was die lekker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb ook net een appelkoek op![]()
TV maken!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef kybe het volgende:
Er is toch een afspraak dat Palam om 14:30 weg zou zijn? Wat doet zij er nou nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |