Zou ook zomaar andersom kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef 2live het volgende:
[..]
zonder Huub had Brian allang de toneelhaak gehad.
Ik hoor steeds dat Jaap over 2 weken de klos is, maar hij heeft toch een pact met Nicolaas? Of verwacht iedereen dat Nicolaas dan al weer weg is? Ik begrijp niet helemaal waarom over 2 weken wel en gisteren niet. Volgens mij moet Jaap nog figureren op de miljonairsweddding die Tien nog in petto heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Clank het volgende:
Jaap mag nu nog 14 dagen de hufter uithangen waarvoor hij gecast is.
Lager dan laag dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat DGK zich daar dan mee inlaat....
Oh Stom ... Hans Nijman is er ook nog steeds, dus waar hebben we het over.
Nou ja, we hebben in ieder geval wel al een voorproefje gehad hoe DGK is zonder Huub, retesaai dus.quote:
Nicolaas heeft dan nog steeds immuniteit en mag zelf dan ook niet stemmen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef papagena het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat Jaap over 2 weken de klos is, maar hij heeft toch een pact met Nicolaas? Of verwacht iedereen dat Nicolaas dan al weer weg is?
Mag je met immuniteit een stemronde aanvragen? (Huub heeft de stemronde voor Jaap aangevraagd)quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Nicolaas heeft dan nog steeds immuniteit en mag zelf dan ook niet stemmen.
Alleen Nicolaas heeft de volgende stemronde nog immuniteit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mag je met immuniteit een stemronde aanvragen? (Huub heeft de stemronde voor Jaap aangevraagd)
Bedankt voor de info, ik had het niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef Charmian het volgende:
gatver hij heeft gewoon nog snot in z'n hand
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ik had het niet gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |