Oké, dat ze er niet meer zijn zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeger had je wel paardenslagers. Paarden roepen tegenwoordig echter een zodanig sentiment op, dat handel in paardenvlees bijna helemaal is stilgevallen. Je komt nog wel eens paardenrookvlees tegen, veel meer eigenlijk niet meer.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je komt nog wel eens paardenrookvlees tegen,
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Mokum020 het volgende:
Jong paardenvlees is zeer mals waardoor het grootste deel van de achtervoet kan worden gegeten als biefstuk. Het wordt onder andere verwerkt in vleeskroketten, frikandellen, en in paardenrookvlees
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenvlees
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Mokum020 het volgende:
Jong paardenvlees is zeer mals waardoor het grootste deel van de achtervoet kan worden gegeten als biefstuk. Het wordt onder andere verwerkt in vleeskroketten, frikandellen, en in paardenrookvlees
Beetje erg laat, maar wat een mooie beelden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ellen vraagt of iedereen opzij wil gaan. De merrie is de eerste dagen een heel ander paard als ze tot nu toe kenden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das toch wel een objectieve getuige zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
AmanDel geeft toe dat Brian huub een klap gaf.
Als die bolle nu ff zegt wat Brian op bed zei..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Das toch wel een objectieve getuige zou ik zo zeggen
amanda voelt zich toch tot iedereen aangetrokken die haar een beetje meer aandacht geeft dan gebruikelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:53 schreef Liess het volgende:
Amanda geeft toch wel toe dat ze zich aangetrokken voelt tot Huub (niet met deze woorden)
Die toet wordt ook steeds boller, is het niet?quote:
Er gebeurt niet veel en allevier de streams bufferen voortdurend... misschien dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef getl0st het volgende:
Ligt het aan mij of is het een beetje stil hier?
Ik word schijtziek van al die cursussen en lessen en beauty dagenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef getl0st het volgende:
Ligt het aan mij of is het een beetje stil hier?
In Amsterdam is het nog wel te krijgen. At het vroeger vrij vaak paardenbiefstuk, erg lekker, goed mals stuk vlees.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is sowieso leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met opgestoken haar vind haar toch net iets leuker
Hoe was je date? (jullie zijn beide hele dag niet aanwezigquote:
Welnee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Waarom is Brian er nog niet uit? Ze hebben toch gevochten?
Wuahuaha was op school vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe was je date? (jullie zijn beide hele dag niet aanwezig)
Of heb je haar nog niet gevonden?
Als jij niet slaagt.. waag ik een kansquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
Wuahuaha was op school vandaag.
heb gezien dat ze net online was maar toen was ike rniet
gistere vroeg ze me hyves had ik gegeven maar ze heeft het volgens mij niet mee gekregen omdat ze offline was gegaan.So no i did not find my love yet
![]()
Dit zijn amateursquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Japio niet bij de fotografen zit. Hij doet verdomme toch een cursus fotografie.
dat zijn allemaal amateurs mannnnnnnquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Japio niet bij de fotografen zit. Hij doet verdomme toch een cursus fotografie.
Neej stouterd...she minequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij niet slaagt.. waag ik een kans![]()
Sjips, das waarquote:
waarom zou je respect tonen naar de mensen die je iets willen leren he, ze worden er toch voor betaald.quote:
Brian moet naar huis ole oleeeee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
![]()
OT: hoelaat worden meestal de sancties uitgedeeld?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Dogga het volgende:
[..]
Brian moet naar huis ole oleeeee.
Brian moet naar huis ole oleeeeeee
Exactly my pointquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
waarom zou je respect tonen naar de mensen die je iets willen leren he, ze worden er toch voor betaald.
Zowel met Nena, NL en Huub was het 's avonds laat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
![]()
OT: hoelaat worden meestal de sancties uitgedeeld?
het moet welquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef getl0st het volgende:
[..]gaat hem niet worden.. kijk de 10 site maar
De miljonairs?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zowel met Nena, NL en Huub was het 's avonds laat.
Vanavond zijn ze weg he?
De hoop is al weg omdat de Poll zegt:quote:
Ik meende dat ze moesten dansen ofzo vanavond ergens. Oefenen met een groep.quote:
PollSanctie voor Huub en Brian?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
De hoop is al weg omdat de Poll zegt:
Sanctie voor huub.
Sanctie voor Brian
Allebei
Geen
Wat zijn ze aan het doen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:31 schreef noekje het volgende:
Amanda geniet nu meer dan ze ooit heeft gedaan bij Brian zo aan de geluiden te horen.
Da's een verkapte populariteitspoll. Bijna niemand heeft die beelden gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
PollSanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!15%
Absoluut! 7%
Alleen voor Huub!20%
Alleen voor Brian!58%
5954 stemmen
Dat was toch zondag?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik meende dat ze moesten dansen ofzo vanavond ergens. Oefenen met een groep.
Ze krijgt een rugmassage van een lekkere vent.quote:
Ze leggen het best netjes uit. Al moet ik wel lachen af en toe, het is zo houtje touwtje allemaal, maar ik weet hoe ik er zelf aan heb moeten wennen, al die instellingen in die camera's.quote:
Dan is het optreden maar ze moesten ook nog oefenen met de hele groep en dat is volgens mij vanavond.quote:
Vanavond gaan ze oefenen met de dansers van Melissa.quote:
Zo ernstig was het ook allemaal niet, maar het wel al de zoveelste keer van Brian, kopstoot, tepels afdraaien, klapjes uitdelen ... uiteraard gebeurt er wel meer en ook anderen doen wel eens wat. Maar ik vind Brian wel heeeel sneaky met dit soort dingetjes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef Meganog het volgende:
Da's een verkapte populariteitspoll. Bijna niemand heeft die beelden gezien.
Ik heb de beelden niet gezien, maar heb lekker toch tegen Brian gestemdquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
PollSanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!15%
Absoluut! 7%
Alleen voor Huub!20%
Alleen voor Brian!58%
5954 stemmen
Nee. Ben op mijn werk. En daar is deze middag ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Heb je geen streams??
quote:Ze wordt heftig genomen door Huub op een Jaap.![]()
Ach, al die toestellen zijn hetzelfde. ISO, sluitingstijd en licht. Als je dat weet zou het moeten lukken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze leggen het best netjes uit. Al moet ik wel lachen af en toe, het is zo houtje touwtje allemaal, maar ik weet hoe ik er zelf aan heb moeten wennen, al die instellingen in die camera's.
Ach, alles voor de centen, zoals Huub altijd zegt. Die kan er ook wat van af en toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien, maar heb lekker toch tegen Brian gestemd![]()
Dan begint het pas, diafragma, witbalans, flitsen, belichtingscompensatie .... Allemaal dingen waar je wat mee kan. Iedereen kan een foto maken, maar een DSLR heb je niet zomaar helemaal onder de knie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ach, al die toestellen zijn hetzelfde. ISO, sluitingstijd en licht. Als je dat weet zou het moeten lukken.
Same here.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien, maar heb lekker toch tegen Brian gestemd![]()
Preciesquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan begint het pas, diafragma, witbalans, flitsen, belichtingscompensatie .... Allemaal dingen waar je wat mee kan. Iedereen kan een foto maken, maar een DSLR heb je niet zomaar helemaal onder de knie.
Niets verbaast me nog nadat hij gisteravond een aantal keren aangaf psychiatrische stoornissen te hebben. OF DGK wist het niet, of ze vonden het risico toch wel leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet. Iedereen druk met de fotografen en Japio zit op zijn gemak op de bank.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |