Hoe was je date? (jullie zijn beide hele dag niet aanwezigquote:
Welnee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Waarom is Brian er nog niet uit? Ze hebben toch gevochten?
Wuahuaha was op school vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe was je date? (jullie zijn beide hele dag niet aanwezig)
Of heb je haar nog niet gevonden?
Als jij niet slaagt.. waag ik een kansquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
Wuahuaha was op school vandaag.
heb gezien dat ze net online was maar toen was ike rniet
gistere vroeg ze me hyves had ik gegeven maar ze heeft het volgens mij niet mee gekregen omdat ze offline was gegaan.So no i did not find my love yet
![]()
Dit zijn amateursquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Japio niet bij de fotografen zit. Hij doet verdomme toch een cursus fotografie.
dat zijn allemaal amateurs mannnnnnnquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Japio niet bij de fotografen zit. Hij doet verdomme toch een cursus fotografie.
Neej stouterd...she minequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij niet slaagt.. waag ik een kans![]()
Sjips, das waarquote:
waarom zou je respect tonen naar de mensen die je iets willen leren he, ze worden er toch voor betaald.quote:
Brian moet naar huis ole oleeeee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
![]()
OT: hoelaat worden meestal de sancties uitgedeeld?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Dogga het volgende:
[..]
Brian moet naar huis ole oleeeee.
Brian moet naar huis ole oleeeeeee
Exactly my pointquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
waarom zou je respect tonen naar de mensen die je iets willen leren he, ze worden er toch voor betaald.
Zowel met Nena, NL en Huub was het 's avonds laat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
![]()
OT: hoelaat worden meestal de sancties uitgedeeld?
het moet welquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef getl0st het volgende:
[..]gaat hem niet worden.. kijk de 10 site maar
De miljonairs?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zowel met Nena, NL en Huub was het 's avonds laat.
Vanavond zijn ze weg he?
De hoop is al weg omdat de Poll zegt:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |