Bij mij bevond de acne zich ook voornamelijk rond de kaaklijn, hetzelfde als bij jou dus Glamourgirl. Ook ik kreeg na een dag of 2 droge lippen. De weken daarna een zeer droge en branderige huid, maar na een week of 2 werd dat weer minder erg. Bijwerkingen zoals rugpijn etc. ook alleen maar in het begin gehad, alsof je lichaam eraan moet wennen en vanaf dat het gewend is, heb je sommige bijwerkingen minder. Maar andere bijwerkingen lijken bij mij zo tegen het einde van zo'n kuur juist erger te worden, zoals vermoeidheid, droge ogen (die randjes van mijn onderste ooglid zijn gewoon een beetje ontstoken, felrood
![]()
maar dat schijnt ook vaak voor te komen). Verder last van prikkelbaarheid en met name in het begin zat ik er slecht in mijn vel (maar ook doordat mijn acne de eerste tijd ontzettend verergerde en ik dat verschrikkelijk vond want ik zag er al niet uit en het werd alleen maar erger de eerste twee maanden......). Kort gezegd, sommige bijwerkingen had ik dus alleen in het begin, sommige de hele kuur door en andere weer alleen de laatste twee maanden
![]()
Ik weet ook niet precies hoe het werkt en bovendien krijgt iedereen weer andere bijwerkingen lijkt het wel! Dus je kunt het toch niet voorspellen. Veel succes iig
![]()
Dit forum helpt wel om ff lekker te kunnen klagen zo nu en dan
[ Bericht 4% gewijzigd door Ladysusy op 18-05-2007 21:00:03 ]