abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49502959
ik heb ook wel eens gehoord dat als vrouwen de pil gebruiken het minder kan worden. en ik denk dat vrouwen zoiezo veel met makeup kunnen doen.
pi_49507608
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef GlamourGirl het volgende:
PS: Ik weet overigens niet of het aan mij ligt maar mn lippen tintelen, mn ogen zijn wat droog aan het worden, lichte hoofdpijn en mijn keel voelt alsof het wordt dichtgeknepen. En dit allemaal na 1 uur.

dat zit gewoon tussen je oren! Denk maar niet dat dat allemaal kan na 1 uurtje.... Gewoon mentale kwestie, jij hebt die bijwerkingen gezien, denkt daaraan als je die pil neemt, en ziet (lees: voelt) ineens spoken!

@mezelf: gister íets te scheutig geweest met alchol. Bleef maar bier krijgen van mijn (studenten)vrienden, en kon het ook niet allemaal weigeren/wegpleuren, pffff vandaar maar flink wat water ertegenaan gooien
Haleloeja
pi_49508539
Ook maar weer eens een update van mijn kant..

Ik ben nu ongeveer 5 weken gestopt met de ROA, en mijn huid ziet er super uit. Mijn huid is helemaal clean dus dat is wel fijn. MAAR.. nu begint mijn huid weer vettig te worden, niet zo erg als eerst, maar het glimt wel weer.

Nu heb ik van mijn derma een recept meegekregen van Differin Gel, maar ik lees op het internet vooral dat het helpt tegen (milde) acne. Nu ben ik bang dat wanneer ik dit medicijn ga gebruiken ik juist weer last zal gaan krijgen van pukkels doordat het medicijn dit misschien opwekt.

Wat moet ik nu doen? Sta een beetje in dubio.
pi_49513292
ik moet nu van mijn derma 2 maanden met roa en daarna als het op is een afspraak maken voor 1 maand later (zodat ik 1 maand zonder zit) om te kijken hoe het gaat.
pi_49513648
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:12 schreef Pupil het volgende:
Ook maar weer eens een update van mijn kant..

Ik ben nu ongeveer 5 weken gestopt met de ROA, en mijn huid ziet er super uit. Mijn huid is helemaal clean dus dat is wel fijn. MAAR.. nu begint mijn huid weer vettig te worden, niet zo erg als eerst, maar het glimt wel weer.

Nu heb ik van mijn derma een recept meegekregen van Differin Gel, maar ik lees op het internet vooral dat het helpt tegen (milde) acne. Nu ben ik bang dat wanneer ik dit medicijn ga gebruiken ik juist weer last zal gaan krijgen van pukkels doordat het medicijn dit misschien opwekt.

Wat moet ik nu doen? Sta een beetje in dubio.
ik zou ff afwachten, ROA zou na de kuur gewoon zeker nog een maand oi.d moeten doowerken! als het voor je gevoel te erg wordt kan je altijd nog dat nemen!
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')