abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:35:40 #1
3542 Gia
User under construction
pi_48536091
Hoeveel mensen gaan er weer intrappen?

Stel je speelt al mee met 3 loten!
Krijg je nu, zomaar!!, een extra kans om een BMW te winnen!
Moet je wel eerst de toegekende BMW-wincode activeren.

De brief op zich is vrij onduidelijk over wat er dan gebeurt, alleen als je de algemene voorwaarden op de achterzijde goed leest, en begrijpt, wordt duidelijk dat je dan met weer meer loten gaat meespelen.
Iemand die niet goed leest en de code wil activeren krijgt ergens de vraag voor hoeveel loten hij die code wil activeren. Als hij dan zegt 'drie loten', omdat hij met 3 loten meedoet, doet hij ineens met 6 loten mee.

Ik vind dit echt een achterbakse manier van de PCL om meer loten te verkopen. Zat mensen die het niet snappen en bang zijn dat ze géén kans maken op die BMW als ze de code niet activeren.

Heb regelmatig gezien op tv dat mensen met meer dan 8 loten meedoen en dit niet eens wisten.

Bah.

(Had bij nader inzien ook in klaagbaak gekund, eigenlijk)
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:42:08 #2
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48536314
En als je een BMW wint, zul je de kansspel belasting over het vehicle opeens moeten voorschieten, anders krijg je 'm niet
pi_48536376
Inderdaad! Het is zeer misleidend.

Ik doe zelf niet mee, maar mijn ouders wel. Pasgeleden zijn ze verhuisd en kregen ze een brief met de vraag met hoeveel loten ze op hun nieuwe adres mee wilden gaan doen. Na nader onderzoek van de kleine lettertjes bleek dat deze loten bovenop de loten kwamen die ze al hadden en die dan mee zouden blijven doen voor het oude adres.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:43:49 #4
3542 Gia
User under construction
pi_48536379
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef Keiichi het volgende:
En als je een BMW wint, zul je de kansspel belasting over het vehicle opeens moeten voorschieten, anders krijg je 'm niet
Echt waar?
Dan hoop ik em niet te winnen.

Dat hebben de meeste mensen toch niet zo even liggen!!
pi_48537023
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Echt waar?
Dan hoop ik em niet te winnen.

Dat hebben de meeste mensen toch niet zo even liggen!!
yeps alle prijzen bij de PCL zijn bruto! over het bedrag moet dan nog 25% kansspel belasting worden betaald... in geval van auto dan ook inderdaad 25% van de cataloguswaarde!
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:08:24 #6
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_48537204
Sjezus smerige afzetters dan. Verbienden die PCL, net zoals belspelletjes
Drugs are good mkay?
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:24:07 #7
3542 Gia
User under construction
pi_48546429
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:04 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

yeps alle prijzen bij de PCL zijn bruto! over het bedrag moet dan nog 25% kansspel belasting worden betaald... in geval van auto dan ook inderdaad 25% van de cataloguswaarde!
En dan? Als mensen dat niet kunnen betalen. Hoe vaak zie je op tv niet dat mensen zo'n auto winnen, ook oude mensen of arme mensen. Dan krijg je de auto niet. Maar ook niet het geld?

Als ik een auto win, kan ik hem toch ook verkopen en dan die 25 % betalen en de rest van het geld houden?
pi_48548487
Heb hem ook gehad, "ik ben speciaal geselecteerd"

Echt een slechte brief. In de brief zelf staat niets over loten kopen, pas aan de achterkant en dan een van de laatste voorwaarden, waar de meeste mensen allang afgehaakt zijn met lezen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:45:38 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48548614
---> KLB
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48548701
Wat een problemen hebben jullie hiero zeg. Bij mij gaat die keuk liniea recta de oudpapierbak in. Ongewenste reclame.
pi_48549673
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef Gia het volgende:

[..]

En dan? Als mensen dat niet kunnen betalen. Hoe vaak zie je op tv niet dat mensen zo'n auto winnen, ook oude mensen of arme mensen. Dan krijg je de auto niet. Maar ook niet het geld?

Als ik een auto win, kan ik hem toch ook verkopen en dan die 25 % betalen en de rest van het geld houden?
ja dat moet je dan dus inderdaad doen! maar dan is natuurlijk wel de lol er van af!
pi_48551709
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:48 schreef beerten het volgende:
Wat een problemen hebben jullie hiero zeg. Bij mij gaat die keuk liniea recta de oudpapierbak in. Ongewenste reclame.
Dat gaat die spamzooi bij ons ook.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')