Parijs is een piece of cake met de auto.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:12 schreef eer-ik het volgende:
Moet je eens in parijs kijken, daar is het helemaal grappig, rotonde van 10 banen breed ofzo.
in het centrum
Chaos alom daar
neuh, ik zoek straks wel ff.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:12 schreef vdvorst het volgende:
PUB is saai....
2 posts daar is wel genoeg...
maar sebasser, weet je inmiddels waar "vdvorst" je bekent van voorkomt?
gelukigen donderdag vrijdag...quote:
nee lieve schat....quote:
had het over JJ... en de 21equote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Four_twentyquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukigen donderdag vrijdag...
Is me nog iets te vroeg om een palmke open te trekken
toch 1 mei dan? das wel de eerste werkdag van de week weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee lieve schat......hij zei duidelijk over een week...
![]()
ik..?...jou negeren...? echt niet..!!! gaat een beetje snel..![]()
hou ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JA IDD!!! dat kan helemaal niet......huh???...zal ze maar ff bellen dan...
![]()
Een Heineken bodypaint!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef eer-ik het volgende:
kartelafspraken![]()
[afbeelding]
deze mensen hadden ook niet veel te doen zo te zien
sjamps eliezee, 3 dubbel parkerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Parijs is een piece of cake met de auto.
[R&P][liefde over]Ik voel me genegeerd door mijn koffievriendinnetjequote:
brucequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef Bruce117 het volgende:
Tijdens het maken van wat stats viel me op dat er een klein foutje in de OP staat.
In het overzicht van vorige topics verwijst #062 niet naar [KOFFIE SC #62] Goede Vrijdag, Sterke Koffie, Slappe SC maar naar [KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffie
Oei!! Oeps.. eer-ik! aantredenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef Bruce117 het volgende:
Tijdens het maken van wat stats viel me op dat er een klein foutje in de OP staat.
In het overzicht van vorige topics verwijst #062 niet naar [KOFFIE SC #62] Goede Vrijdag, Sterke Koffie, Slappe SC maar naar [KOFFIE SC #61] Bijna weekendkoffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |