Hier had je verhaal moeten eindigenquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:39 schreef _Supreme het volgende:
Hoi!
Net liep ik naar huis van het uitigaan. Ik woon dicht bij de stad dus dat kan prima. Terwijl ik naar huis liep sprak een man mij aan. Hij wilde me een fiets verkopen, en nu had ik een fiets nodig! Dus ik zei meteen dat ik de fiets wel zou willen kopen. Toen fietste ik even op de fiets om de fiets te proberen. .................
Dome n00b! Je had al 10x weg kunnen rijden tijdens dat proefritje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:39 schreef _Supreme het volgende:
Hoi!
Net liep ik naar huis van het uitigaan. Ik woon dicht bij de stad dus dat kan prima. Terwijl ik naar huis liep sprak een man mij aan. Hij wilde me een fiets verkopen, en nu had ik een fiets nodig! Dus ik zei meteen dat ik de fiets wel zou willen kopen. Toen fietste ik even op de fiets om de fiets te proberen. Dat was zeer fijjn, het was een goede fiets!
Ik besloot om de fiets te kopen, maar dan moest ik wel even naar een pinautomaat. Ik pinde 30 euro, en gaf het aan de betreffende man. Hij zei dat ik even van de fiets af moest gaan zodat hij zijn slot kon verwijderen. Toen sprong hij pardoes op de fiets en fietste zo weg! met mijn fiets! en mijn geld!
Ik liep nog met hem mee en zei dat ik het niet tof vond hoe hij deed.
Hé, hebben we dat ook eens meegemaakt.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Had je lering van kunnen trekken pipoquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef _Supreme het volgende:
Ja dudes, Hij zat achterop terwijl ik mijn proefrit maakte!
Echt ik heb vannacht door heel Breda gefietst met een junk achterop.
Bedankt voor het neerhalen van het gemiddelde denkniveau van Bredaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef _Supreme het volgende:
Ja dudes, Hij zat achterop terwijl ik mijn proefrit maakte!
Echt ik heb vannacht door heel Breda gefietst met een junk achterop.
Ja ik heb er 1tje!! Voor de spotprijs van 500 euro mag je mijn P1 75 mhz met 16MB geheugen hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef mcDavid het volgende:
Heb je toevallig nog een laptop voor mijn vriend in nigeria? Hij heeft hem snel nodig dus hij wil er best wat voor betalen!
Betalen gaat via een spaanse transfer-website van mijn vriend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |