En dan die camerapiepjes op de achtergrondquote:
Maar hij MAG toch gewoon wakker zijn? Daar heb IK geen moeite meequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Breenless slaapt een stuk lichter dan Huub........Daarom
Maar het is wel lekker om te roepen als sommige dingen er zo dik bovenop liggen (sorry Jaap)...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?Ik vind sowieso dat continu "ooooh wat gescript dit" "oooh wat slecht geacteerd" "hoeveel zouden ze hier voor krijgen?" echt mega-irritant. Kijk 't dan lekker niet of maak 'n apart 'roep-hier-dat-'t-fake-is-topic'.
![]()
Ik snap je opmerkingen echt totaal niet. Denk je nou écht dat dit allemaal voorgeschreven is? Even serieus, denk je dat écht? Zo ja, dan begin je echt net zo paranoide te worden als Sylvia die vanavond dacht dat Natasia al lang wist dat Jaap er in zou blijven en haar reacties dus allemaal acteerde. Denk je écht dat de redactie dit soort zaken voorschrijft en waardoor je dan later absoluut een keer de fout in gaat omdat het niet uit jezelf is gekomen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?
De onderste cap is zo mooi, die is leuk om naar ze te sturen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze is toch ook wel heel erg blonT
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze beiden roken lijkt het me minder erg, voor brian moet het erger zijnquote:
Ben het wel met je eens. Sommige dingen worden gestuurd, zoals in adviezen geven enzo en bij stemmingen, maar echt niet alles is nep. Dit ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je opmerkingen echt totaal niet. Denk je nou écht dat dit allemaal voorgeschreven is? Even serieus, denk je dat écht? Zo ja, dan begin je echt net zo paranoide te worden als Sylvia die vanavond dacht dat Natasia al lang wist dat Jaap er in zou blijven en haar reacties dus allemaal acteerde. Denk je écht dat de redactie dit soort zaken voorschrijft en waardoor je dan laten absoluut een keer de fout in gaat omdat het niet uit jezelf is gekomen?
Ach, je moet het ook lekker zelf weten. Ik weet alleen dat ik absoluut geen seconde meer zou kijken als ik ook maar enigszins het idee had dat het allemaal nep is.
Er wordt niet gescript, er wordt wel af en toe gestuurd (terecht).quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je opmerkingen echt totaal niet. Denk je nou écht dat dit allemaal voorgeschreven is? Even serieus, denk je dat écht? Zo ja, dan begin je echt net zo paranoide te worden als Sylvia die vanavond dacht dat Natasia al lang wist dat Jaap er in zou blijven en haar reacties dus allemaal acteerde. Denk je écht dat de redactie dit soort zaken voorschrijft en waardoor je dan laten absoluut een keer de fout in gaat omdat het niet uit jezelf is gekomen?
Ach, je moet het ook lekker zelf weten. Ik weet alleen dat ik absoluut geen seconde meer zou kijken als ik ook maar enigszins het idee had dat het allemaal nep is.
Iedereen mag hier lekker roepen wat ie wil, dat doe jij dat doen anderen en dat doe ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?Ik vind sowieso dat continu "ooooh wat gescript dit" "oooh wat slecht geacteerd" "hoeveel zouden ze hier voor krijgen?" echt mega-irritant. Kijk 't dan lekker niet of maak 'n apart 'roep-hier-dat-'t-fake-is-topic'.
![]()
Ja, je mag de cap gebruiken om op te sturen ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef Yollie het volgende:
[..]
De onderste cap is zo mooi, die is leuk om naar ze te sturen.
Waarom is dat lekker, om dat steeds te roepen, en dan bedoel ik dat 't echt in élk topic staat. Kunnen we niet gewoon met z'n allen accepteren dat sommige dingen gestuurd worden en er verder gewoon niet op letten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker om te roepen als sommige dingen er zo dik bovenop liggen (sorry Jaap)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |