jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:14 schreef akveor het volgende:
Maakt Amanda zich nu zorgen om de foto's die Jaap heeft gemaakt?
Maar zo bezopen is amanda nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Huub wil wel bij amanda gaan slapen, op haar gedeellte van het bed![]()
Je ziet toch dat het ook gewoon niet kanquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
Ze moeten elkaar toch ergens wel leuk vinden...... anders kan je dit toch ook gewoon niet? Of ben ik nou zo gruwelijk ouderwets....
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er ook behoorlijk veel moeite mee hebben om te gaan lopen vozen met iemand, gewoon omdat het moet.
Amanda speelt ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:11 schreef sjesze het volgende:
En al zou Huub het om het spel doen,volgens mij hebben ze het echt wel gezellig samen!
Een tijd niet gezien hier.... zou ie uitgelikt zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef FuTilE het volgende:
Aan de andere kant is Amanda natuurlijk wel zo'n naïef typje dat met iedere vent die haar aandacht schenkt in bed duikt...
Behalve Likkende_Lassie dan...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?Ik vind sowieso dat continu "ooooh wat gescript dit" "oooh wat slecht geacteerd" "hoeveel zouden ze hier voor krijgen?" echt mega-irritant. Kijk 't dan lekker niet of maak 'n apart 'roep-hier-dat-'t-fake-is-topic'.
![]()
Gelijk weer eisen stellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Mits het een lekkere eend man is natuurlijk!![]()
Breenless slaapt een stuk lichter dan Huub........Daaromquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:
Waarom kruipt Eric niet eens een nachtje naast Braajen?
"Oh, jij stoutmatige homofolius, jij wilt door mijn robuustelijke Brianwall? Permittameer mij dan jouw roze aarsje eens lekker te bewerkstelligen".quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:
Waarom kruipt Eric niet eens een nachtje naast Braajen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?Ik vind sowieso dat continu "ooooh wat gescript dit" "oooh wat slecht geacteerd" "hoeveel zouden ze hier voor krijgen?" echt mega-irritant. Kijk 't dan lekker niet of maak 'n apart 'roep-hier-dat-'t-fake-is-topic'.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |