Ja zo vrolijk, heerlijk om te zien (EN IK WEET DAT HET NIET ECHT IS).quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een leuk stel om te zien.... Amanda is bij Huub ook zo anders..
Zal aDEL Huub echt afzichtelijk vinden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub speelt het wel goed. Hij kijkt echt verliefd uit zijn ogen.
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut. Dit is voorgeschreven door de redactie.
Oh ja, en het is ook echt overduidelijk dat Elvis nog leeft, dat de echte Paul McCartney al lang dood is en dat Lee Harvey Oswald de moord op Kennedy is z'n eentje heeft gepleegd.
Per ongeluk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef Lieve het volgende:
Is Amanda nu al met de hondjes uitgeweest? Of komt ze er zo nu en dan per ongeluk eens eentje tegen?
Amanda weet gewoon niet wat haar overkomt, zoiets gebeurt bij Brian nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een leuk stel om te zien.... Amanda is bij Huub ook zo anders..
Ik zou er ook behoorlijk veel moeite mee hebben om te gaan lopen vozen met iemand, gewoon omdat het moet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja, en het is ook echt overduidelijk dat Elvis nog leeft, dat de echte Paul McCartney al lang dood is en dat Lee Harvey Oswald de moord op Kennedy is z'n eentje heeft gepleegd.
En Lieke/Huub was echte liefde...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die was allang aan het konijnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Amanda weet gewoon niet wat haar overkomt, zoiets gebeurt bij Brian nooit.
Ja, Huub heeft dit plannetje zelf bedacht. Daar ben ik van overtuigd. En de redactie werkt met plezier mee, ze geven de champagne en zorgen ervoor dat de butler alles in de tuin heeft klaargezet. De plannen van Huub zijn altijd goed voor een TV momentje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?
nee joh, John Lennon leeft nog, Elvis Costello is dood en Lee Harvey Oswald is vermoord door de butlerquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mag dan mootiequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er ook behoorlijk veel moeite mee hebben om te gaan lopen vozen met iemand, gewoon omdat het moet.
Het is een combinatie van alles. Enerzijds worden ze enigszins gepushd als er een verhaallijn op de loer ligt, anderzijds past het ook wel wat bij de situatie zoals die nu is. Alles is mogelijk, vooral met dergelijke persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?
Oh, god, de verbeten romanticus die stilaan de scheidslijn tussen realiteit en geregisseerde reality-TV aan het verliezen isquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |