Je weet het niet, scan. De volgende stemming is over 2 weken en in die tussentijd kan nog zoooooo veel gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda naar bed. Dus ondanks de drank had ze zichzelf toch nog wel redelijk in de hand. Maar er broeit duidelijk iets tussen Huub en Amanda. De vraag is of dat morgen nog zo is, als ze weer nuchter is. De vraag is ook of het gunstig is. Brian krijgt het gevoel dat Amanda niet meer zijn backup is en stemt Jaap er nooit meer uit.
Omdat Jaap gestoord is. En Huub niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Mag ik weten waarom het wel goed is dat huub daar staat en als een minder popu jongen daar staat iedereen op de achterste benen staat.
Die minder popu jongen leek tot alles in staat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Mag ik weten waarom het wel goed is dat huub daar staat en als een minder popu jongen daar staat iedereen op de achterste benen staat.
Precies, die paarden hebben rust nodigquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Hupert moet daar ook opdonderenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Bedankt.quote:
Dat is waar, maar ik weet ook dat Brian erg bezig is om zo veel mogelijk backups te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet het niet, scan. De volgende stemming is over 2 weken en in die tussentijd kan nog zoooooo veel gebeuren.
Nu is ze een naïef meisje van 19quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:35 schreef Dynabite het volgende:
Amanda zal wel stijgen bij de she-fans. Ik neem aan dat Amanda nu geen "vieze gore domme hoer" meer is, nu ze wat met Huub heeft.
![]()
hahah die scanman jij was toch zo zeker dat dat ging gebeuren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda naar bed. Dus ondanks de drank had ze zichzelf toch nog wel redelijk in de hand. Maar er broeit duidelijk iets tussen Huub en Amanda. De vraag is of dat morgen nog zo is, als ze weer nuchter is. De vraag is ook of het gunstig is. Brian krijgt het gevoel dat Amanda niet meer zijn backup is en stemt Jaap er nooit meer uit.
Dat heet kudde gedrag, als je een braaf mannetje met een groot geweten tussen stenen gooiende hooligans zet gaat hij vanzelf meedoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend. De gemiddelde Nederlandse kijker zou Huub normaal echt keihard afstraffen. Hij neukt alles wat los en vast zit en heeft geen enkele boodschap aan het begrip 'trouw'. En toch krijgt hij nog altijd heel erg veel stemmen. Ik verbaas me er echt over, aangezien normaal zo iemand aan de schandpaal wordt genageld.
Iedereen wil Huub zijn. Toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend. De gemiddelde Nederlandse kijker zou Huub normaal echt keihard afstraffen. Hij neukt alles wat los en vast zit en heeft geen enkele boodschap aan het begrip 'trouw'. En toch krijgt hij nog altijd heel erg veel stemmen. Ik verbaas me er echt over, aangezien normaal zo iemand aan de schandpaal wordt genageld.
Misschine omdat die gestoorde hem chips probeerde te voeren. Zomaar een ideetje hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Alsof intelligente mensen sms-enquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch overduidelijk dat hier iets ECHT heeel erg moois opbloeit? Waarom altijd zo cynischquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:35 schreef Dynabite het volgende:
Amanda zal wel stijgen bij de she-fans. Ik neem aan dat Amanda nu geen "vieze gore domme hoer" meer is, nu ze wat met Huub heeft.
![]()
Het 'ontwapenende' aan Huub is dat het vooraf zegt en altijd gewoon eerlijk is. Dat maakt hem een 'boefje' en geen 'bandiet'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Hmm ik kan me wel een paar redenen bedenkten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |